2013. március 18., hétfő

Zoya-Shelby


Jó kedvünk legyen,bemutatom nektek a Zoya Shelby néven felkeresztelt meseszép pink lakkot.
Egyszerüen a pink mániám nem hagy alább.
Imádom ezt a lakkot igazi babapink személy szerint az egyik legszebb a kollekciómban :)

Mivel kicsit szerettem volna csavarni a dolgokon,kipróbáltam más-más fedölakkot ezen a pinken hogy mutat.
Döntsétek el Ti neketek melyik verzió a befutó :)







Fedölakkos verziók :)

Catrice-Siberian call 



Urban decay verzió




Nyc matt



Opi Nicki Minaj kollekciós fedölakk




fedölakkal vagy simán?

szeretitek a baba illetve a pink lakkokat?

25 megjegyzés :

  1. Simán:) És imádom ezt a színt!:)

    VálaszTörlés
  2. Simán vagy a Catrice fedőlakkal. Én is szeretem a pinket, de nem mind megy egyformán jól a bőröm színéhez. Ezt mondjuk szívesen kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem csak úgy, önmagában tetszik. imádom a pinkeket <3

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű ez a szín! jól sejtem, hogy rózsaszín-függő vagy? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vàltozò.most màr kèk fuggo vagyok :D nàlam ez hangulat kèrdèse

      Törlés
  5. sima és matt *.* de ezek nagyon bejövősek :)

    VálaszTörlés
  6. Magában. Annyira szép, hogy vétek nem teljes pompájában mutogatni:) (Bár azért a mattal is nagyon jó, de nekem minden tetszik mattosan, szóval ez nem mérvadó:D )

    VálaszTörlés

  7. Simán :)
    Én is nagyon bírom ezt a lakkom :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is magában jön be legjobban

    VálaszTörlés
  9. Nem vagyok egy pink-párti lány, de ez nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  10. Olyan kis baba rózsaszín. Különben nagyon szép, főleg mikor már egy csillámos réteg is rajta van *.*

    VálaszTörlés
  11. baba rózsaszín gyönyörűű!!! nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  12. Én nem szeretem a pinket. De UD-vel elég bejövős :$

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű színe van, káprázatos. Fedőlakk nélkül az igaz nekem, de a matt is nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés
  14. Simán :) imádok mindenféle rózsaszín lakkot :)

    VálaszTörlés
  15. Dove hai comprato questo smalto? :)

    VálaszTörlés
  16. Io da salenail.com lo ordino la Zoya. Li ce tutto conviene fare una occhiata;-)

    VálaszTörlés
  17. Csodaszép! Simán és mattosan is tetszik, plusz az opival is bejön.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!