2013. április 2., kedd

Franken lakk otthon? lehetséges


Franken vagy Indie lakkokra mostanában nagyon rákattantam.
Rengeteg oldalon találtam róluk bejegyzést leirást,Kit-et alap és haladót.

Én szeretek lakkokkal kisérletezgetni,kicsit elvette a kedvem az,hogy mivel elérhető Franken lakkok száma végtelen,kicsit drágán árulják őket.

Franken lakkot simán összehozhatunk mi is otthon,mivel rengteg olyan lakkom van,amit nem használok,vagy kevésébé szeretek-elkezdtem gyártani otthon saját készitésű szineket illeve fedőlakkokat.
Semmi bajom a neten megvásárolható szépségekkel,de valamilyen szinten félek ilyen lakkot venni,hisz nem tudom milyen összetevőket is tartalmaznak.Amit én készitek tudom mi és hogyan,mennyi került bele az üvegbe.
Visszakanyarodva a témára,otthon egyszerű késziteni saját egyedi lakkot.De hogyan?

Ami kell hozzá:

üres lakkosüveg
csillámpor,vagy szemhéjpúder
clear lakk-vagy szines lakkok,attól függ fedő-vagy sima szines lakkot akarunk
golyócska
tölcsér-lehet papir is


Ha valami hiányzik sem kell elkeserednünk,rengeteg oldalon beszerezhetjük a kellékeket.
Pl:
glitterek : http://www.frankensupplies.com/
itt van tölcsér is!

üres üveg : ITT

golyók : ITT

Franken kit : Itt

Ha kiválasztottuk a megfelelö szint glittert és a clear lakkot ( clear lakk csak a fedőlakknál kell) a többi már csak a fantáziánkra van bizva.

Én elsőnek egy pink lakkot készitettem,egy régi üres üveget alaposan acetonnal kimostam.


Ezután kerestem szineket amiket összeöntöttem,mindegyik szinből raktam bele.Van amiből többet van amiből kevesebbet.Elöszőr a fehér lakkból öntöttem majd a lilát kevertem hozzá,utána pinket és a csillogós lakkok következtek.
A hatáson sokat dobott a CG lakk,és az Essence fedőlakk.




Mindenképpen egy rózsaszin csillógókkal teli lakkot akartam csinálni.
Még nem próbáltam ki a lakkot,mert hagyom állni pár napig,de néha ránézek,és nem rossz a végeredmény.
 Itt a kápen elég lilás szine van,időközben kevertem még hozzá fehér szint :)


Eleinte volt bajom vele,mivel nem találtam golyócskát a lakkba.Felszabaditottam egy másik üveget amiben volt,és ezt beleraktam ebbe.Úgy éreztem egy ilyen csillogós lakkba kell golyó amivel teljesen össze lehet rázni a lakkot,nem szeretném,ha kedrülne felkenéskor,hogy foltos vagy a szinek nem keveredtek össze jól.


Egy nagyon édi üveg amiben van clear lakk,ezzel nagyon szemezek,kifejezetten tetszik az üvege :)




Franken lakkok amik tetszenek:

Custom nail: Carnival


Gumdrops


Lush lacquer-I lost my marbles



Dollish


Darling diva


Enchanted


PiCture POlish





Rainbow honey



Jindie nails



Pretty serious



Ha rendelnétek ITT érdemes körbenézni


Készitettetek már Franken lakkot?
Esteleg rendeltetetk már?

13 megjegyzés :

  1. Ezek nekem is bejönnek, a múlthéten vettem elő az őszi kísérletezések darabjait, semmi bajuk, használhatóak :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyen lakkokat én is nézegettem,nagyon tetszenek,de tényleg nagyon drágán adják őket :/ 2000 Ft alatt nem is láttam.Amúgy szép lett amit csináltál :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek nagyon szépek :) főleg az utolsó

    VálaszTörlés
  4. Lush lacquer, Darling Diva eszméletlen szépek! A tiéd nagyon baba, mikor láthatjuk akcióban? :)

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon rákattantam ezekre a franken lakkokra...kár hogy elég drágán árulják őket.:/ A tied tetszik nagyon, kíváncsi vagyok a végeredményre is! : ) Én is tervezem, hogy megpróbálok magamnak gyártani itthon, úgyhogy hasznos volt ez a poszt, köszii: )

    VálaszTörlés
  6. nagyon cuki lett a tiéd. :)
    én is épp ilyenekkel kísérletezgetem. :)

    VálaszTörlés
  7. Én még nem, de szeretnék! Kíváncsi vagyok milyen lett végül a tiéd! :)

    VálaszTörlés
  8. Egyszer csináltam. Mielőtt nekikezdtem, eldöntöttem, hogy lesz benne 5 szin. Amikor a 4.nél tartottam, eszméletlen szép volt, de hát voltam olyan hülye, hogy beöntöttem az utolsót is... nem kellett volna:( Ki is dobtam és persze nem sikerült prezentálni újra azt, amelyiket 4 szin alkotta:) A tied nagyon tetszik, kiváncsian várom milyen lesz élesben!:)

    VálaszTörlés
  9. Én is mindig nézegetem a franken lakkokat, gyönyörűek, de túl drágák. Én decemberben készítettem egy karácsonyi franken lakkot. :) Meg tavaly nyáron egy másikat is, de azt kisorsoltam a blogon.^^ A karácsonyos még megvan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is drágák. :( jobban megéri otthon szórakozni vele,legalább olyan szint össze lehet hozni amilyet akarsz.
      nekem bejönnek a fedőlakkok,szuper nagy glitteres,de nem kell hozzá sok dolog. :) szóval otthon simán lehet késziteni ilyet.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!