2013. április 24., szerda

Kék essie



Valamiért kezdem megkedvelni a kék lakkokat. Eddig nem voltam az az igazi wooo kék de jó kis szin ez,és milyen igaz,az,amikor élőben látunk egy lakkot-megváltozik a véleményünk.
Ezzel a lakkal ugyanigy voltam.

Ave-hue tavaszi kollekciója na igen képekről bejött,de ennyi. Talán ilyen érzéseket váltott ki belőlelm ez az összeállitás.
Aztán véletlenül ráakadtam erre a lakkra,és beütött a szerelem.

Nagyon tetszik ez  a kék lakk,de mint már emlitettem,nem vagyok kék lakk párti,de valahogy ez a szin nálam betalált.

Avenue maintain nevet viselő blue nail polish,igai blue jeans :D Nem vicelek nem hasonlit a kék farmerhez egy cseppet sem,olyan mint az ég-egyszerűen kék.







Egy rétegben is tökéletesen fed,ecsete megszokott széles és lapos-nem rossz- gyorsan szárad,finishe gél hatású.
Imádom ezt a szint,nekem nagyon tetszik komolyan!

És muszáj volt nyomdáznom rá. Kiváncsi voltam kék a kéken hogy mutat. Nem csalódtam,nekem a pöttyös mani is tetszik,igaz lehetne jobb is.
Elfogult vagyok és maximalista,ez a nyomdázás is lehetne szebb.De szerintem simán hordható.













kék mani és pöttyös köröm bejövősek?

16 megjegyzés :

  1. Wow. Ez a lakk talán még a rózsaszínűeknél is jobban áll Neked :-) Gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm :)
      nem vagyok ám az a nagy rózsaszin lakkos,valamiért az idén és tavaly ezekből vettem a legtöbbet :D
      de nem bánom nem erről van szó,de úgy érzem más irányba is nyitnom kell:)
      fekete lakkmániás vagyok,de nem lehet mindig dark manit kirakni a blogra :D :D :D

      Törlés
  2. Nagyon szép a színe is, és a pöttyök is cukik :)

    VálaszTörlés
  3. hogy világít. rohadt jól néz ki a pöttyökkel is meg nélkülük is.

    VálaszTörlés
  4. Kék mániás vagyok, szóval ez az abszolút favorit nekem! :D Gyönyörű színe van! Beleszerettem :D :D :D

    Nekem a pötty már kicsit sok, de amúgy teljesen szép! :) Sosem nyomdáztam még, de ideje lenne kipróbálni, bár épp most gyilkoltam le a körmeimet minire :D :D :D Kegyetlen voltam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Te körmeidre simán lehet nyomdázni. nekem ezek már túl nagyok és elhajlanak amikor nyomdázok rájuk :D de ha csutka körömre diszitek,nem tetszik:)
      szóval nálam az arany középút lenne a nyerő.
      óó én imádom a körömnyomdát. legeslegjobb diszitési forma,gyors és egyszerű.
      most próbálkozok a szabadkezes diszitéssel :D no comment

      Törlés

  5. Szuper szín! Nagyon bejövős :)
    Mintával is tetszik.

    Ezt honnan rendelted? Nekem eddig csak olyan essie lakkjaim voltak aminek az üvegébe van olvasztva a márkanév, tudom, h ez is valódi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az új essie lakkok már ilyen feliratosak.ezt nem rendeltem itt vettem a boltban:) -kivételesen :D

      Törlés
  6. Micsoda kék... =) Nagyon cukik ezek a pöttyök! :D

    VálaszTörlés
  7. ezek az Essie kékek mesések *-*
    nagyon cukker lett a nyomda ;)

    VálaszTörlés
  8. Szééép, mint az Essie-k általában :)

    VálaszTörlés
  9. Hupikék :) Én a sötétebb kékeket jobban kedvelem :)

    VálaszTörlés
  10. ááááá de szép *.*
    lemosása nehéz?

    VálaszTörlés
  11. àlomszèp a lakk ès gyonyoruek a kormeid :-)

    VálaszTörlés
  12. jajj,de cuki a pöttyös verzió!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!