2013. április 9., kedd

Megan Miller-Caribbean



Megan Miller lakk már nincs a tulajdonomban,de mielőtt túladtam volna rajta azért kipróbáltam.
Üvegben a szine nekem tetszett viszont felkenve már nem.Sajnos ilyen is van....

Amikor swatchokat keresetem erről a lakkról,olyan szép képeket találtam,hogy egyszerűen késztetést éreztem,hogy megvegyem. Igazi zöldeskékes Karib tengeri szine van :) Már csak a meleg hiányzik......
Üvege mint az előző Megan lakké is szimpatikus,kis dundi üveg 15ml szint rejt,parafa kupakja egyszerűen belopta magát a szivembe :)



Felkenve sajnos 4 réteg kellett ahhoz,hogy valahogy elfogadható legyen a körmömön- és igy is látszik,hogy pár helyen púpos.
Lehet 2 is elég lett volna,de én nem szeretem az átlátszó lakkokat,amik nem fedik el rendesen a körömvégeket.






Essence holo lakkal megspékelve :)






nektek tetszik ez a szin?

24 megjegyzés :

  1. Úristen, de gyönyörű színe van <3

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép.Visszafogott, de azért van benne egy kis különlegesség! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép szín és nagyon cuki üveg. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik a szine, de főleg az az üveg csodás :D

    VálaszTörlés
  5. szép színe van, de az üvege még szebb :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszik a szín de az üvegért is odáig vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. Szép színe van, nekem tetszik! :)
    Én, ha túl ,,áttetsző" a lakk, akkor előtte egy réteg fehéret kenek fel. Így szebb és intenzívebb lesz a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nàlam egy 9 euros lakknak nem szabad àtlàtszonak lennie :)

      Törlés
  8. Ohhh! Nyár, balcsipart.... Gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  9. Ez valami mesés! Az üvegéről már nem is beszélve!

    VálaszTörlés
  10. Száradás után nem tudod egyben lehúzni azt az 5 réteg lakkot? Mert én általában így vagyok vele, 1-2 nap után ha 4 réteget kenek fel.
    Gyönyörű a szín is, de az az üveg *.*

    VálaszTörlés
  11. Mekkora cuki az üvege... :D Nekem a szín is tetszik, a 4 réteg kevésbé... =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. legalàbb ennyi pozitivuma van a Megan lakkoknak :D a pufok uveguk :D

      Törlés
  12. fedőlakkal a legszebb!!! *-* a legjobb fedőlakkot választottad!

    VálaszTörlés
  13. Ááá, hogy ennek milyen aranyos az üvege. :D
    A lakk is nagyon szép, ilyesmi színű lakkom van Moyratól. Abból elég 2 réteg, viszont néhány nap alatt elszíneződik. ^^"
    Nekem fedőlakk nélkül jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy irtad eszembe jutott, hogy nekem is van moyraban ilyen:-D

      Törlés
  14. A "csomagolása" és a színe is mesés!!

    VálaszTörlés
  15. kár érte, pedig a szine is szép, meg hát az üveg... zabálnivaló ezzel a kupakkal:)

    VálaszTörlés
  16. ez is gyönyörűség... kevés lakknak van ilyen szép üvege is a szép szín mellett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!