2013. április 3., szerda

Nicole by Opi-Rich in spirit


Kékes lakkokról nem igazén esik nálam szó.Pedig annyi de annyi szép kék árnyalatú lakk van.Mostani választottam a Rich in spirit elnevezésü.


Kék mikroghlitteres lakk nálam alapból nyerö,nem szeretem a sima snassz szinkeket,jó kicsit megbolonditani őket.
Egy rétegben is tökéletesen fed,mint már megszoktam ettől a márkától.


A képeken szürkésnek tünhet ez a lakk,de élőben nagyon szép kék :)







Nyomdázva BM-306-os palettával









szeretitek a kék lakkokat?
erről mi a véleményetek?

13 megjegyzés :

  1. Annyira nem az én színem, de nem rossz, tetszik, hogy olyan ezüstös :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ez volt az ami engem is megfogott.hogy nem az a sima snassz kèk :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki matricázva! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nem matrica :) de tènyleg olyan hatàsa van ;)

      Törlés
  3. Nagyon szép, bár élőben biztosan még szebb, ha írtad, hogy kékesebb :)

    VálaszTörlés
  4. nyomda nélkül mesés árnyalat! úgy jobban tetszik most :D

    VálaszTörlés
  5. de szeretem mostanában ezeket a metálos lakkokat. *-*

    VálaszTörlés
  6. Mindkét megoldás nagyon bejön *.* érdekes színe van a lakknak,kék meg ezüst...hm,és még a körmödön is jól all:)

    VálaszTörlés
  7. de jó a minta! Ha igy nézem, látom, hogy a zöld a nyomdázott szin, ha úgy, akkor meg olyan, mintha a zöld az alapszin lenne:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!