2013. április 30., kedd

Ombre step by step



Ma egy ombre lakk step-jét akarom bemutatni nektek,inkább leirás mint a képek ismételése.

Nekem nagyon bejönnek a szinátmentesen körmök,először próbálom ki,hogy minden körmömöm fokozatosan változik a szine.
Mivel nem egyszerű 5 megfelelő szint találnunk a körmünkre,megosztom a titkom-de lehet nem titok és más is ismeri ezt a módszert :)
Amire szükségünk van:
fehér körömlakk
base lakk
egy sötét szinű lakk-esetemben kék
egy használaton kivüli ecset-ez nekem Kiko-s
alufólia
és egy kis gyorsaság :D



Egy nagyobb mennyiségű fehér lakkot boritok az alufóliára,majd cseppentek bele 1-2 csepp sötétebb lakkot.
Ezt az ecsettel jól összekeverem,és felviszem a körmömre.




Ime:


Itt még nagyon halvány a kék de pont jó igy.

Ebbe a meglévő kékségbe a sötét lakkból cseppentek 1-2 cseppet és összekeverem mint az előzőekben.Ez igy megy addig amig ki nem keverünk magunknak 4 szin a fennmaradó 4 körmünkre.
Elég gyorsan kell haladni ,mert ugyebár a lakk is szárad.
Nekem ha túl sok került az ecsetemre,egyszerűen húztam pár vonalat az alufólián és a felesleg lekerült az ecsetről.Igy elkerültem,hogy töménytelen mennyiséget vigyek fel.

És a végeredmény:








Feldobtam csillogós fedőlakkal-CG-Fairy dust,nekem igy a végeredmény nagyon tetszik :)







Nekem ez a megoldás nagyon tetszik,bármilyen szinnel alkalmazható,nem kell sokat keresgélni,ha esteleg nincs megfelelő szinű lakkunk,igy nem lesz nagy a különbség a szinátmenetben :)
Más szinnel is akarok kisérletezgetni,zöldet mindenképpen kipróbálom :D


szeretitek az ombre technikát?

25 megjegyzés :

  1. Csodás! Sajnos nincs fehér lakkom, de ideje lesz beszerezni! :D Nekem is kellenek ombre körmök! :D

    Ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez a fehér lakk ilyen utolsó lakk volt a fiókban.nem is nagyon használtam még,hisz nem szeretem ha fehér a körmöm. erre a mókára tökéletesen megfelel :D

      Törlés
  2. Nagyon jó megoldás, és a végeredmény is nagyon mutatós, tetszik! :)
    Főleg a csillogós fedőlakkal..<3

    VálaszTörlés
  3. Jé, ezt így még nem is hallottam, na majd délután kipróbálom zöldben.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa ötlet! :-)
    A China Glaze fedőlakkal pedig nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Brutál jól néz ki :) simán is, de fedőlakkal még szebb :)

    VálaszTörlés
  6. ajj a kék minden árnyalata, és nagyon tetszik, hogy a világosabbakat használtad, gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  7. Fú, ez nagyon szuper lett ;) már volt ombre körmöm, én is ezt a módszert használtam. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! =) Fedőlakkal még szuperebb.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép! Én is csináltam már ilyet, csak kevésbé sikerült az átmenet elsőre, de majd nemsokára újra megpróbálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig egyszeru àm.
      èn szeretek kutyulni szoval tuti màs szinekkel is probàlkozok mèg :D

      Törlés
  10. Nagyon tetszik. :) Pont most gondolkozom valami hasonlón. De egy másikat is elképzeltem magamnak, lehet előbb azt valósítom meg. Csináltam már korábban én is ezzel a módszerrel, csak pink árnyalatban. Nekem akkor elég rövidek voltak a körmeim, de maga az átmenet jó volt. :)
    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/11/beauty-pink-ombre.html

    De az a fedőlakk is nagyon szépen feldobja. :)

    Nagyon szeretem a blogod. Jó, hogy rátaláltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj.hát ez a pink mani nagyon szép.köszi a linket,azt hiszem ezzel fogok kisérletezni legközelebb :D
      örülök,hogy tetszik a blogom :) köszönöm szépen a szép szavakat :)

      Törlés
    2. Kíváncsian várom az újabb ombrét. :)

      Köszönöm a feliratkozást! :) :) :)

      Törlés
    3. Reges régen fel kellett volna iratkoznom hozzád.
      Legközelebb írok privit szeretnék kérdezni majd valamit. Csütörtök talán akkor vagyok gép előtt

      Törlés
    4. Nagyon jól esett az a mondat. :) Igazán köszönöm. :) <3

      Írj nyugodtan. ;) Mindennap nézek e-mailt. :) Várom majd! ;)

      Törlés
  11. Tetszik az ötlet:) Meg csinálom :))

    VálaszTörlés
  12. de régen csináltam ilyen ombret... köszi a tippet:)

    VálaszTörlés
  13. Egyre inkább úgy érzem, hogy muszáj lesz több fedőlakkot beszereznem, valami eszméletlen jó a CG-vel! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!