2013. április 5., péntek

Orly-Hope and freedom fest swatch



Ezek a lakkok régóta nem is de egy ideje a fiókban lapulnak.Még a hazautazásom előtt megérkeztek,de nem volt időm kipróbálni őket.Ebből a csomagból kettő van egyeiket kisorsolam majd az olvasóim közt :)

4 szinből álló nagyon vagány kis kollekció ez.Nekem elsőre is bejövősek voltak a szinek.Még a sárga is tetszett annak ellenére,hogy sárga szinnel hadilábon állok.
Azt meg kell,hogy jegyezzem,észrevettem ezek a mini kollekciók általában gyengébbek mint a normál lakkok,valahogy szerintem kevésbé pigmentáltak.Ez már az x-dik mini kollekcióm,hát úgy érzem többet mini orlykat nem veszek.
Nade visszatérve a szinekhez,kicsi műanyag csomagolásba vannak rejte a lakkok,cukker háttérképpel felruházva.Nagyon tavaszias hangulatot áraszt,vidám,friss és nagyon kellemes.

Hátulja mindenféle leirással


Háttérkép

Lakkok :)






A szinek:
Elsőnek a Melodious utopia-t próbáltam ki.Sárga mikrogiltteres lakk,3 rétegben sem tökéletes,szóval ez a leggyengébb ebben a kollekcióban-lesz egy másik is.Sajnálom ezt a szint,mert nagyon szép,gondolom egy másik sárga lakkra kenve tökéletes.
Muszáj lesz kisérleteznem vele,mert sárga lakkok szépek jók nyárra szóval nem adom fel a reményt.








High on hope,na ez a lakk a wooowo. Amikor megláttam azt mondtam nekem ez KELL.
Annyira szép,hogy nálam ez szerelem első látásra volt.
Meseszép kék lakk,duochrome csillogós,nagyon de nagyon szép.










Zöld nekem alap kedvencem,aki olvas ezt már jól tudja.Pisztácia szinű lakk,elsőszámú kedvencé lépett elő,csodálatos.
Egész nap ezt nézegetném.
Coachella dweller érdekes a neve :)









És záróakkordként a pink csillogós szépség.

Elation generation nevet viselő pink lakk,nagyon szép,sajnos ennek is gondjai vannak a fedéssel kapcsolatban.Én személy szerint többet várok egy lakktól,annál legalábbis,hogy 3 réteg sem elég a tökéletesség eléréséhez.
4 réteg kellett ahhoz,hogy már a gyürüsujjamon puposodjon a lakk :D
Szóval ő "nem köszi" kategória nálam.....sajnos :(









nektek tetszik ez a kollekció?
kedvenc szinetek innen?

18 megjegyzés :

  1. Ó, a negyediket érdemes lenne fedőlakként kipróbálni egy jól fedő korallos fölé :-)

    VálaszTörlés
  2. Az a sárga milyen szép! (pedig nem vagyok oda a sárga lakkokért :-)

    VálaszTörlés
  3. A negyedik a legszebb. :) és ha választhatok még egy kedvencet, akkor az a kék! :))

    VálaszTörlés
  4. uhh az a kééééééééééééééééééééééééék :)

    VálaszTörlés
  5. Mind tetszik, de talán a zöld a legszebb. Az elsőn és az utolsón talán segítene egy jól fedő fehér réteg kezdésként, pl. Aden Milky way. Vagy ahogy djkaty is írta, fedőlakként használni a pinket, mert hanyagolni vétek lenne ezt a szépséget.

    VálaszTörlés
  6. Szépek, én is megnézném a pinket fedőlakként :)

    VálaszTörlés
  7. De nagyon szééép :)) Ezt biztos megvenném ha lenne a közelünkben :)

    VálaszTörlés
  8. Kár, hogy gyengén muzsikálnak....mert nagyon szép színek. :(

    VálaszTörlés

  9. Megvettem én is, pár napja befotóztam a színmintákat de még nem próbáltam körmön.
    Nekem a sárga és zöld tetszik a legjobban, főleg a sárga, egy nagyon eltalált sárga árnyalat ;)
    Viszont az éretlen eperszínű, áttetsző lakk nekem sem jött be.

    VálaszTörlés
  10. de szépek, főleg az elation generation, kár, hogy a fedése rossz :S

    VálaszTörlés
  11. Jaj nagyon szép mindegyik..., talán a pink a legszebb, kár, hogy nem fed túl jól, de akkor is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  12. Hű mind nagyon szép! :)
    De nekem legjobban a zöld és a sárga tetszenek! :)
    Pont hasonlóakra vadászom egyébként. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a zold szèp nagyon
      de a sàrga botrànyos a fedèse miatt :(

      Törlés
  13. ó, de kár értük, pedig a sárgának, meg a pinknek milyen szép szinük van már... :)

    VálaszTörlés
  14. óóó, szerintem mind gyönyörűek :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!