2013. április 23., kedd

Pupa pink lakk


Eddig nem volt Pupa lakkom,de ez egy csapásra megváltozott.
Fészen tettem ki pár képet,ahol lehet látni mostanában igencsak megszaporodtak a Pupa lakkok a kollekciómban.
A nagy változást egy youtube-os lány miatt következett be,másrész kicsit uncsi az online rendelés és a pakkjaim eltünése.
Amióta itt élek nem foglalkoztam a Pupával-egy palettám van tőlük és slusszpassz- de úgy érzem most ez a márka kicsit közelebb került hozzám.

Első körben 2 lakkot vettem és igy sorban jöttek a többiek. :D

Ez a rózsaszin nekem üvegben nagyon de nagyon tetszett. Felkenve egyszerűen tökéletes.
Egy rétegben is tökéletesen fedett,ami nagyon meglepő volt,hisz ezek a szinek általában több rétegesek.



Az üvegen csak szám van,de a weboldalon már a neve is fellelhető.Candy pink nevet viselő szépség az egyik kedvenc pink lakkom lesz,egyedül a mérete nem tetszik. 5ml-es lakkok valljuk be nem túl nagyok,főleg,ha mondjuk rendszeresen ezt a szin használom. A másik nagy negativuma ennek a márkának,az ecsete,valami félelmetesen nem találom kényelmesnek.
Hosszú és vékony szinte lehetetlen vele szépen felvinni a lakkot,nekem az Opi után ez a fajta ecset nagyon negativ.

Felkenve már megbékélek az ecsettel is,a szine nekem igazán tetszik,nem üt át a körömvégeken,big like!









Angry bird water decals matricát innen vettem
Szuper nem?








van pupa terméketek?
water decals matricákat szeretitek?

20 megjegyzés :

  1. De szép színe van ennek is, a matrica meg nagyon nagy :D

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép :) és a matrica nagyon cukiiii :)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép, kicsit neonosnak tűnik, de lehet csak a fények miatt.

    VálaszTörlés
  4. Eddig mindig csak kerülgettem a pupa lakkokat, amjd körülnézek jobban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem bejövősek.mondom az ecsetet leszámitva tetszenek nagyon.van ezer fajta szin ez nagy pozitivum.
      én azt mondom,egy próbát simán megér:)

      Törlés
  5. gyönyörű a színe, és nagyon jól is áll :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem volt 6-7 Pupa lakkom, de nagyon rossz emlékeim vannak róluk, a sötét színek elszínezték a körmeim, 1 napot sem bírtak ki és itthon 1900 ft-os áron kaphatóak :(
    Ennek a színe nagyon szép, körömdíszítésre csak a vizes matricákat tudom használni, ezért rajongok értük :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam nagyon!! Jól teljesitenek a pupa lakkok. Semmi elszíneződés egy rétegben tökéletesen fedett. Semmi negatívum. ..:-)

      Törlés
  7. Gyönyörű színe van és tényleg pozitívum,hogy ilyen jól fed.:)
    Megkérdezhetem milyen árban vannak ezek a lakkok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt elvileg 5 euróba kerülnek de boltfuggo.
      Az egyik helyen 3 euro volt darabja, egy 3 darabos kollekció-majd lesz bejegyzés róla-6 euro volt. Tegnap outletben 2 euróért vettem darabját szóval ez lesz a torzshelyem.:-D Én kellemesen csalódtam bennük!

      Törlés
    2. Köszi a választ,majd várom a bejegyzést is.:)

      Törlés
  8. Klasszikus Barbie-rózsaszín, nagyon szép színe van, nagyon tetszik :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontsan :D
      a Pupában van barbie pink nevezetű lakk,de közelsem ennyire szép mint ez :D

      Törlés
  9. Én úgy tudom, hogy Magyarországon is lehet kapni, de én még nem találkoztam vele. :(

    nagyon szép ez a szín, rózsaszínből sosem elég!!!!! :D

    VálaszTörlés
  10. Ez a matrica... :D Hozzávetőlegesen szerinted mennyi pink lakkod van?;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!