2013. április 2., kedd

Rágógumi


Color club Yum gum nevezetü lakkja,meglepö módon rágógumi illatú. Annyira jó kis lollypop illata van,egész nap ezt szaglásznám :)
2 rétegben tökéltesen fed,gyorsan szárad és illatozik.Ez szerintem nagyon pozitiv dolog.

Nekem alapból bejönnek a Color club lakkok,de ez a verzió különösen tetszik.
Ilyen lakkom még eddig nem volt tölük,egy rózsaszin mindenképpen kellett a kollekcióba ettöl a márkától.

Babarózsaszin fedölakk nélkül is szépen csillog,élöben sokkal de sokkal szebb ez az árnyalat.






És bevetésen a Moyra fedölakk.
Nagyon meglepödtem,hogy mennyire szép ez a fedölakk,glitteres ...fényesre szárad pillanatok alatt.
97-es száma van,teljesen véletlenül vettem meg-igazából most nagy glitteres fedölakk mániás vagyok- szóval muszáj volt megvennem.Eddig nem sok Moyra fedőlakkom van,de alapból szeretem a Moyra márkát :)
Ez a pártositás tökéletesen passzol.Nem is hittem volna,hogy mennyire egyszerü és nagyszerü lesz a két lakk együtt.
Nagyobb hexagonális glitterek vannak benne,kisebb csillogókból több van,de a legjobb benne,hogy gél finishe lesz.






Szeretitek a Moyra lakkokat?
nektek tetszik ez a páros?

11 megjegyzés :

  1. húú gyönyörű színe van ennek a lakknak, imádom a rózsaszínt:))
    a fedőlakk is jól mutat rajta, de nekem anélkül talán egy hajszálnyival jobban tetszik...
    Moyra lakkom van egy-kettő és meg vagyok elégedve velük...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fedölakk nélkül nekem is belopta magát a szivembe :) de muszáj volt kipróbálnom,mozgatta a fantáziám :)

      Törlés
  2. Nekem nem jött be ez a fedő... Viszont ez a CC lakk, Aninál is imádtam:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is kell ez a lakk! Color Club, rózsaszín és rágógumi illatú.. kell ennél több? nekem nem. :D
    a fedőlakk a barátnőmnek is megvan, ő is rendszeresen kenegeti. :P
    A Moyra lakkokkal teljesen elégedett vagyok! :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű ez a lakk és a párosítás is jó. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a lakk már kívánságlistás egy ideje :)) <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk! Ez a szín erősen bejövős :)

    VálaszTörlés
  7. Imádnivaló, és megszaglásznám :P

    VálaszTörlés
  8. Cuki a fedőlakkal együtt :)

    VálaszTörlés
  9. Rózsaszín lakkból SOSEM ELÉG! :D

    VálaszTörlés
  10. Megint ovis reakcióm lesz: már csak azért is kell ez a lakk, mert illatos:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!