2013. április 26., péntek

Rejtély



Opi Designer series-s lakkokból talán ez volt az egyetlen ami nekem tetszik:D
Az oldalon ahonnan rendeltem szerény volt a választék,de őszintén nem akartam már holo lakkot venni,ennek ellenére szemeztem ezzel a szinnel,és nem sok köze van a holohoz. Talán ezért fogott meg.

Először azt hittem,egy fekete lakkal állok szemben,amiben vannak glitterek és kész.
Meglepődtem amikor megláttam. Egy sötétlila lakk ez,arany glitterekkel:D
Az üvegben barnásnak tűnhet,de garantálom,hogy nem az.
Árnyékban  fekete,vagy feketés,nagyon érdekes ez a szin,felkenve igazi különlegesség.






Most jön a csavar: őszintén mást vártam ettől a szintől.
Valahogy magamon ez a szin kevésbé tetszik,mint üvegben.
Megmondani nem tudom miért vannak ilyen érzéseim,imádom az Opi lakkokat,nem a minőségben csalódtam,hanem magában a szinben.













bejövős?

15 megjegyzés :

  1. Az üvegcsét nézve kicsit másabb színt képzeltem el felkenve, de szerintem gyönyörű ez a lakk. :) Őt bármikor felkenném magamnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? én is igy voltam amikor megvettem :)

      Törlés
    2. Csatlakozom, bármikor felkenném én is. Ez egy igazi Twilight-szín! :)
      Pusza: Reni

      Törlés
  2. Gyönyörű!:) Főleg szikrázó napsütésben milyen brutál lehet élőben!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép *-* pont ma vettem lila lakkot arany csillámmal. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik! :) És nem tudom miért, de az éjszakai égbolt jut róla eszembe... Talán az arany glitterek miatt :)

    VálaszTörlés
  5. Én imádom! :) Nagyon gyönyörű! :) Imádom azokat az arany csillámokat benne! :) nekem még nincs egy OPI lakkom sem, talán majd valamikor meglepem magam egyel.^^

    VálaszTörlés
  6. Szerintem gyönyörű, csak várj őszig, kend fel akkor, és akkor nem látod majd furának, mert amúgy kifejezetten jól áll. :-)

    VálaszTörlés
  7. Mennyire jól néz már ki :]
    Első képen egy az egyben azt hittem, hogy fekete

    VálaszTörlés
  8. sajnos nekem ez a lakk most nem jott at :((

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!