2013. április 30., kedd

Rimmel Cocktail lila


Rimmel Cocktail colour lakkokról még idén év elején olvastam.Már akkor kiszúrtam magamnak pár szint,de ezzel a nagy lelkesedéssel el is ment tőlük a kedvem,hisz honnan vehetnék én ilyen lakkokat?
Itt nem minden helyen van Rimmel,sőt a kollekciókat szeretik lespórolni,úgyhogy lemondtam ezekről a szépségekről.

Acqua e sapone boltban jártam-ami egy drogéria- akkor felfedeztem ezeket a lakkokat-amikhez csatoltak lakklemosót is- egy euroért.Teljesen véletlenül láttam meg őket,esküszöm már a lakklemosó megérte az árát-olyannyira elégedetett vagyok vele,hogy az szinte leirhatatlan.
Nem igazán akartam minden szint megvenni-még akkos sem ha csak egy euro volt-hisz oly sok lakkom van már-kettőt kiválasztottam,és siettem kifelé az ajtón :D




Kupakon van egy matrica-utálom a kupakon a matricákat- koktélt ábrázol- szerintem ez tökre jó ötlet volt felragasztani. Alapból az,hogy csillogós nekem külön is bejön,abszolut nem akadályozó szempont lakkozásánál,szóval maradt a helyén.:)



110 Baby bellini lila lakk,szerintem a legjobb választásom volt.Nagyon de nagyon de nagyon :D szép szine van,csak úgy szikrázik ez a szin,felkenve is tökéletesen mutat :)
2 rétegben simán jól muzsikált,azt hittem kelleni fog még pár réteg,de szerencsére minden simán ment. Nem kellett vacakolni plusz rétegekkel,hisz nálam a 3 réteges lakkok nem nyerők,azokat alapból nem szeretem használni.
Lemosása is egyszerü volt :)
Nem tudtam meghatározni a lakk besorolását,mert sima csillogósnak belefér,holo-tól messze van,extra lilának meg too much.










Etsy oldalról rendeltem 2 nyomdázós palettát.Első rendelésem volt,2 hét alatt megérkeztek Izraelből a paletták.
Etsy egy kézműves oldal,saját készitésű dolgokat árulnak általában,amikor olvastam erről a 2 palettáról egyből szerelmes lettem.Imádom az ilyen mintákat,eredetiek.
Az oldalon különböző franken lakkok kellékek is fellelhetők.

Nailz craze Betterfly paletta azért is tetszett mert az ilyen szárny jellegű minták nagyo jól mutatnak holo lakkokon.Plussz a pávatoll nálam telitalálat volt.
Magical palettán a hullámok a csillagos és az unikornis volt nyerő.


Élesben





Mai választottam a NC 02-ről a hullámok.
Jaj nagyon jók ezek a minták és NAGYOK. Fu csajok nagyon elégedett vagyok,a minták tényleg nagyon nem kell attól félni,hogy nem fedik be teljesen a körmünket.

CG lakkal nyomdáztam,teljesen mintánál lehetett volna jobb is,de azt hiszem nekem olyan szintem nagyon már a körmeim,hogy félek nyomdázni rájuk mert elhajlanak :D








Innen rendelhető a paletta.Ezen kivül van másik kettő is ami érdekes lehet.



bejövősek a lila lakkok?
nyomdapaletta tetszik nektek?

18 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lila, és a paletta is, nekem a hullócsillagos a kedvencem most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az lemaradt:D az nekem is tetszik nagyon

      Törlés
  2. Jaj de gyönyörű ez a lakk, kell nekem is! :) *.*

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű lila lakk, nyomdázva meg még jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik nekem is ez a koktélos lakk. :)
    az unikornisos nagyon tetszik :D
    nagyon szuperek a paletták, szerintem is megéri megvenni őket. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. èn nagyon orultem,hogy megvettem oket. pillanatok alatt elfogytak a palettàk. mondjuk megèrtem,hogy nem csak nekem tetszenek

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a lakk és a nyomdázott verzió meg awww <3 szépséges!

    VálaszTörlés
  6. Kacifántos szépség :D Nagyon jó rajta az a minta, szép lett. De az alaplakk szyne is szépséges! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik. Lila fan vagyok, szóval ez még rátesz a dologra. :) Mennyiért rendelted a nyomda palettákat? Gondolkoztam már én is rajta, hogy beszerzek valamit. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a színe, nyomdázva meg isteni :)

    VálaszTörlés
  9. hát nem tudnám eldönteni, hogy mintával, vagy anélkül tetszik-e jobban... nagyon szép. De azért a nyomda dob rajta:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szuper :) Milyen eladótól vetted? Ilyen nekem is KELL :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. boltban vettem.most ennek itt 2,90 euro darabja

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!