2013. április 12., péntek

Rimmel-Diamond dust


Ezt a lakkot még év élején megrendeltem,de irnom sem kell a csomagom eltünt....
Valami csoda folytán akadtam erre és a másik társára egy piros lakkra-amit bemutatok majd később egy postban.
Egy általam nem nagyon keresett boltban vettem meg kemény 1 euro volt darabja ennyit ez a lakk simán megér nálam.

Diamond dust nevet viselő glitteres lakk nagyon érdekes és olyan szép is.
Először azt hittem simán csak szép és ennyi,de általam annyira nem kedvelt sand hatása van.Igaz a hátulján kiabál a fedőlakkot használjunk felirat :)










Azt meg kelle emlitenem az ecsete széles lapos,kedvelem is,de ennél a lakknál ez borzasztó hátrány.Mindenem lakkos lett beleragadnak a csillámok maga a lakk is,szóval nem előnyös.Lehetne jobb is,sima normális ecset.


Fedőlakkal:








 Sok különbséget nem látok,de mint már ismerem a sand lakkok már csak ilyenek :D

Maga a lakk nem rossz mindegy fedővel vagy anélkül,tetszik a szine és az,hogy szépen csillog.
Talán még egy hátránya az lenne,kb. 30 perc alatt sem akart lejönni a körmömről,kicsit bepánikoltam,hogy örökre rajtam marad majd :D de sikerrel jártam és győzött a lakklemosó :D




tetszenek a sand lakkok?
és a szin tetszik nektek?

19 megjegyzés :

  1. Nekem tetszenek a Sand lakkok, és ez a lakk is nagyon szép szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. A Mariah Carey Liquid Sand lakkjaid nagyon jól teljesítenek nálam, imádjuk egymást :))) Most is épp a világoskék figyel a körmeimen :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Imádooom *.* A csillám meg én elválaszthatatlanok vagyunk! Gyönyörűek lettek a körmeid! Irigylem a hosszúságát, bár az enyém tartana már itt... :D

    Amúgy sose volt még ilyen lakkom, de egyszer talán bekerül a kosaramba! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig levàgtam szerdàn :D olyan hosszu volt,hogy zavart.
      az mondta a pàrom: most ebbol vàgtàl valamit?nem is làtszik.tipikus fèrfi agy :D:D:D

      Törlés
    2. Nekem kb most a negyede, de már ez is zavar, mivel nagyon régen nem növesztettem már ilyen hosszúra a körmöm :D

      Tipikus pasi, ahogy mondod :D Rajtuk már nem lehet változtatni...:D Így vesztek :D

      Törlés
    3. szerinte felesleges venni lakkot.mert hàt kèk màr van meg piros is.de nem làtja nem egyforma egyik sem.
      most màr nem igazàn szol mert felesleges lenne,csak puffog nèha ...de megoldom,inkàbb netrol rendelek :D:D

      Törlés
    4. Szerintünk van korall, meg tüdőszín, meg baba kék, égszínkék, de nekik ez mind egyforma :D :D :D

      De itt a példa: http://www.demotivalo.net/view/18493 :D

      Törlés
    5. ehehehehhe koszi :) na megmutatom neki :D:D:D:D
      jo,hogy hangosan nevetek :D

      Törlés
    6. Igazán nincs mit :D Ennyit megér egy sokkolt pasi feje :D Te meg majd nevetsz rajta :D

      Törlés
  4. Nagyon szép, szeretem a csili-vili lakkokat :)

    VálaszTörlés
  5. Ahogy ránéztem tudtam, hogy ha nem a pell of base alapot használtad, akkor szenvedhettél vele. :D :/
    Nem tetszenek a LS lakkok.

    VálaszTörlés
  6. Pedig azt használtam :-D de tragédia volt leszedni...

    VálaszTörlés
  7. Az üvegben nagyon szép, de jobban tetszene, ha sima csillámos lakk lenne, nem ilyen textúrás :(

    VálaszTörlés
  8. Ez egy picit jobban tetszik, mint a piros, de a lemosással töltött idő miatt tuti sosem venném elő.

    VálaszTörlés
  9. Üveg alapján kicsit másmilyenre számitottam. Igazából nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem:D

    VálaszTörlés
  10. na jó ez nálam kiverte most a biztosítékot :DDD egyszerűűeeen imádom a csillámos lakkokat, és ez húúúúúú <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!