2013. április 15., hétfő

Rimmel piros


Rimmel-Ruby crush is súlyos 1 euroba kerül,ezt a lakkot nem akartam megvenni,de már csak 2 volt belőle,és mind a kettőt megvettem,gondoltam az egyiket majd kisorsolom köztetek,de majd erről egy másik bejegyzésben lesz szó..

Ez a lakk is a sand hatás-t követi,ez kicsit slamposabb,nem csillog annyira mint a testvére.




Ez a lakk sima szürke csillogós glittereket tartalmaz,felkenve ugyanolyan hatást keltett mint a fekete,az ecset használata borzalmas-utálom- de nem akadályozott meg a kipróbálásában.

Lemosása kb 30 percet rabolt el az életemből,akkor is ha lehúzható alaplakkra kentem fel :D






Fedőlakkal,semmi változást sem látok :)





nektek tetszik ez a szin?

13 megjegyzés :

  1. Kevés lakk szokott nem tetszeni, de az valahogy nem lopta be magát a szívembe.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik :) csak az a 30 perc lemosás sok(k) egy kicsit :)

    VálaszTörlés
  3. Valahogy a piros nem az én színem semmilyen formában sem. De a csillámosság tetszik benne! :)

    Én is tegnap mostam le a csillámos fekete lakkot...és acetonos lemosóm volt csak, és gyönyörűen kikezdte a bőrt a körmöm felett... :(

    VálaszTörlés
  4. Tetszik! Tetszik! :)
    Mondjuk a fél óra egy kicsit ijesztő :/

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik. :D Ezért még a lemosást is végigszenvedném. Eszméletlenül tetszik.

    VálaszTörlés
  6. hűű ez aztán a különleges lakk, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. Én nem bírom eldönteni, hogy ez most tetszik-e vagy nem :D

    VálaszTörlés
  8. Szia! Mindig olyan szép a körmöd formája. Elgondolkodtam hogy volt e már olyan posztod ahol azt mutatod be hogyan tudjuk formázni a körmünket. Ha nem volt akkor tervezel ilyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.
      a kérdés jó,tervezhetnék,de nem tudom erről érdemes lenne irni szerinted?

      Törlés
  9. Nem rossz, de annyira nem jön be, csak így a Te körmödön igen :)

    VálaszTörlés
  10. Eljött a csoda. Van olyan piros, ami nekem nem jön be!:D

    VálaszTörlés
  11. nekem nem igazán tetszik, asszem ez az a csillogásmérték, ami már egy kicsit sok számomra.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!