2013. április 4., csütörtök

Sephora by Opi-Indian summer part 1.



Ezt a kollekciót még az ebay-ről rendeltem,nem emlékszem mikor,ugyanis olyan töménytelen mennyiségű lakkot veszek,hogy képtelen vagyok megjegyezni melyiket mikor vettem.
Ennek a csomagnak a tartalmát félig próbáltam csak ki,az első két lakkig jutottam el.Tudom szegénységi bizonyitvány,de nem volt a többire időm.

A csomagolás kellemes,tiszta indi és nyár feeling,nekem tetszenek rajta a cifra szinek,kicsit bohém de szimpatikus.
A lakkok minik,szóval nem a nagy kiszerelésben jelentek meg,igaz külön-külön nagyban is beszerezhetik a szemfüles lakkvadászok.







2012-es kollekció első darabja ez az élénk narancssárga Paisley Attention to Me!










Nem vagyok narancs mániás de nekem ez kifejezetten tetszik
Élőben rikit ez a szin szerintem full neonos,nagyon szuper.
2 réteg pillanatok alatt fényesre száradt.Úgy érzem új kedvenc nyári lakkok ez lesz.


Következő a sorban egy pink lakk volt.
What Aura Gonna Wear?

Ez kicsit mattosabb verzió ennek ellenére nekem igy is tetszik.
Rimmel fedőlakkal megbolonditottam,szerintem jól mutat ez a két lakk együtt.











Erről a két lakkról egyenlőre csak jót tudok irni,nekem mindekettő tetszik.Megszokott opi minőség nem  csalódtam a szinekben és az állagban sem.


nektek melyik tetszik jobban? rózsaszin vagy a narancs?

15 megjegyzés :

  1. What Aura Gonna Wear? nagyon szép felkenve :]

    VálaszTörlés
  2. Ú, az a narancs az tényleg egy gyilkos nyári szín! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. A pink tetszik jobban, de az utolsóra nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az is nagyon szép. már kipróbáltam :)

      Törlés
  4. Én pink párti vagyok, tehát az a kedvencem, főleg a rimmel fedővel, gyönyörű lett, de a narancs is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  5. Én sem kedvelem különösebben a narancsos árnyalatokat, de ez most nagyon ott van!

    VálaszTörlés
  6. A pink jobban bejön, de a narancs is szép!

    VálaszTörlés
  7. jajj ebből mind tetszik, nem is tudok választani!!! :)

    VálaszTörlés

  8. Mind a két szín gyönyörű! :)
    A narancs most jobban tetszik mert nagyon szép fényes, van egy hasonló mini Essie lakkom, és én sem rajongok a narancsért de a körmeimen jól áll ez a szín :)

    VálaszTörlés
  9. Bár nagyon szeretem a rózsaszint, de ebben az esetben a narancssárga! Imádom!:) Nyáron alapszin, legtöbbet az ilyen szinek után nyúlok, plussz a pelyhes fedőhöz:)

    VálaszTörlés
  10. Awwww!!!Narancs a kedvenc színem, gyönyörű C=

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!