2013. április 12., péntek

Sephora by Opi-Indian summer part 2.




Az első rész itt látható most bemutatom a hátra maradt 2 másik lakkot.

Seriously its a Naan-Issue egy mély lila lakk.Ilyen nem volt eddig a kollekciómban  de ez az árnyalat tetszik.Hamar megszáradt fényesre ez a tipikus lakk ami nem igényel fedőlakkot.
Nagyon szép szine van,a képek abszolut nem adják vissza azt amit szabad szemmel láttam. Felkenve elég sötét ez a szin de nagyon kellemes,napfényben kifejezetten tetszetős.









Im so Saril egy olyan lakkocska amiről nem tudtam eldönteni fedőlakk vagy simán ilyen csillogós kékes lakk.
Én simán kentem fel,a fedése nem rossz de inkább egy jó kis kék szinre való ez.
Mini és nagyobb glitteres kékes szin,nekem ez is tetszik. :D meglepő módon :D
Nem volt nagy durr a leszedése pikk-pakk lekapta a lakklemosó.Ez azért is jó mert nem szeretek a csillogós lakkokkal sok időt eltölteni,tehát a leszedésükre szánt időt sajnálom :D











lila vagy csillogós fedőlakk?
szeretitek a lila lakkokat?

17 megjegyzés :

  1. Nahyon szupi színe van :)
    én imádom a lila lakkokat, a kedvencem a milka lila essence colour cgo-s :)
    Fedőlakknak a lilát álasztanám, a csillogós nem az én világom :)

    wwwbeautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Húúú de szép, főleg a második!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) kár,hogy nem készültek napfényben képek....de ami késik nem múlik ;)

      Törlés
  3. Nagyon szép szinek vannak ebben a kis csomagban :)

    VálaszTörlés
  4. Szép mind a kettő, de ha választani kell, akkor a kék:)

    VálaszTörlés
  5. Na, már biztosan állíthatom, hogy a kék csillámos a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  6. Hű de szépek, nagyon tetszik mindegyik! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a lila jobban tetszik, nagyon szép színe van, szeretem a hasonló szímű lakkokat :]

    VálaszTörlés
  8. A csillogós az húúúúú. :)

    VálaszTörlés
  9. a második a kedvenc *-* :))

    VálaszTörlés
  10. Nálam az első kéknek tűnik, de így nagyon tetszik! :D A második meg O.O csodás!

    VálaszTörlés
  11. Mesés ez a kék ^^ Hány rétegben van?

    VálaszTörlés
  12. 2 de elnezve a képeket ráfért volna harmadik réteg is:-)

    VálaszTörlés
  13. azért szeretem a lilát, mint szint, mert millió meg 1 olyan csoda szépséges árnyalata van, hogy csak na. Ez is nagyon nagyon szép. Ez a kék meg tiszta sellőlányos, nyárra jöhetne még magában is:)

    VálaszTörlés
  14. A lila gyönyörű, bár én sötétkéknek látom :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!