2013. április 27., szombat

Sinful Colors bordó


Sinful colors legeslegcsodálatosabb szinét vettem meg.
Ez a szin nagyon ütős,mély tónusú bordó-egyik kedvenc lakkszinem- éssss mikroglitteres.

15ml-es csodalakk,de ez tényleg egy csoda,hisz nem drága, szuperül szárad,nem csikozódik,és imádnivaló a szine,és az életben nem fogy el 15ml :D
Én ezt az árnyalatot kifejezetten kedvelem,világ életemben a bordó lakk volt a kedvenc szinem,Maybelline lakkból kb. fél tonnányit kentem magamra.

Mivel változom én is-más szineket kedvelek már-,most amikor megláttam ezt a szint,eszebe juottak a régi emlékek és megvettem.
De nem bántam meg,nem ám.

Rich in heart nevet kapta,mondjuk megértem miért,üvegben sötét szinnek tünhet,de nem az.Felkenve már más az összkép,napfényben csak úgy szikrázik.



Felkenve ilyen:










Fedőlakk nélkül próbáltam ki,igy is remekül csillog,2 réteg pillanatok alatt megszáradt.
Teljesen elégedett vagyok ezzel a márkával,nem értem,eddig miért kerülte el a figyelmem :)



tetszik ez a szin nektek?

19 megjegyzés :

  1. Ez tényleg csodálatos <3 Remélem én is meg fogom tudni venni :DDD

    VálaszTörlés
  2. JAj, ajaj, ez, ez csodás, imádom! :X

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép tényleg. Neten rendelted? Ha igen, honnan érdemes?

    VálaszTörlés
  4. Kivételesen ez itt boltban kapható. Eddig nem találtam internetes oldalt ahonnan rendelhető lenne.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép, imádom az ilyen bordókat :)

    VálaszTörlés
  6. Ez fogott ki rajtam! :D Kis bújós márka :D Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Úh, napfényben brutális, mennyire gyönyörű :]

    VálaszTörlés
  8. remek szin, nagyon tetszik <3 egyre jobban tetszik a marka.

    VálaszTörlés
  9. Nem az én színem, de a körmeiden szuper :)

    VálaszTörlés
  10. nekem az alvadt vér jut róla eszembe, gyönyörű! kár, hogy itthon nem lehet kapni :(

    VálaszTörlés
  11. Juj, most ez nagyon szíven talált, szerintem egész nap a kacsóimat bámulnám, ha lenne ilyenem. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!