2013. április 6., szombat

Sinful Colors-Island coral


Alig vártam,hogy kipróbáljam ezt a lakkot.Annyit sok jót olvastam róla,hogy egy árva darabot vettem előle.:D Őszintén sok lakkal vagyok igy,olvasok róluk de amikor megveszem nálam nem teljesitenek ahogy azt irták.Ezzel is igy voltam nem hittem a szememnek addig amig a kocsiba be nem ültem :D
Ugyis ott elkezdtem felkenni......

Drága szivem egyenlőre árván várja a társait,de nem hiszem,hogy sokáig lesz egyedül :D
Ez a lakk egy made in usa lakk,olcsó kategóriás és annál inkább tartósabb.
Amikor megvettem leesett az állam,3 napig kopás nélkül volt a körmömön,egy rétegben kentem fel kipróbálás végett....a kocsiban :D
Pikk-pakk megszáradt,fényesre,és egy mm-t sem kopott belőle amig le nem mostam.


Ez volt a legszimpatikusabb szin,legalábbis a szememnek.
Az üvege hasonlit a CG lakkokhoz,a kupak is és az irás is rajta.Ez ilyen usa vonás lehet nem tudom.




15 ml 3,50 euroba kerül,itt ez szinte nevetséges ár.Island coral nem barackos szin-de szóljatok ha neketek ugy jönne le-,nagyon kellemes nyári árnyalat,felkenve nagyon kellemes.
2 réteg bőven sok,szóval abszolute kedvenc márkám lett.
Szinválaszték végtelen,vannak kollekciók is,nagyon szimpatikus.





És tropperrel
Essence Circus confetti troppert Nóra blogján láttam meg és még aznap megvettem :)
Franken lakkba is került belőle de ezen a lakkon is szuperül mutat:






fedőlakkal vagy anélkül?
nektek tetszik a sinful colors lakk?

16 megjegyzés :

  1. imádom a sinful colors kakkot!!! ?L

    VálaszTörlés
  2. Negyon szép, nekem tetszik fedőlakkal és anélkül is :)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű színe van, annyira egyedi, nem is láttam még ilyen :D

    VálaszTörlés
  4. nekem fedőlakkal tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cukker, bejövős kis árnyalat :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a színe, és a kombo az Essence lakkal olyan fiatalos, csajos, bulis, .:D Imádom. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a színe, kezdek beleszeretni a korall színű lakkokba :-)
    Nekem bejön fedőlakkal és anélkül, önmagában is (bár önmagában viszonylag ritkán hordok lakkot :-)

    VálaszTörlés
  8. hasonló színt szeretnék most venni. :))

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű szín :) Nekem fedő nélkül jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  10. Fedőlakk nélkül jobban tetszik, de fedővel sem rossz ;]

    VálaszTörlés
  11. Meseszép színe van! :) (és fedőlakk nélkül)

    VálaszTörlés
  12. Szép lakk! :) Tetszik fedőlakkal is :)

    VálaszTörlés
  13. Annyira szép színe van, hogy fedőlakk nélkül jobban tetszik. Én eddig mindig csak nézegettem a Sinful lakkokat, még nem vettem belőlük, de lehet lassan beérik a dolog. :)

    VálaszTörlés
  14. Jajj, hát ez önmagában is szemet gyönyörködtető!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!