2013. április 11., csütörtök

Szuper holo lakk


200. bejegyzésnek egy szuper lakkot választottam.Remélem nem törlődnek le a bejegyzéseim mint azok elvesztek tavaly-kb. 100 bejegyésnek intettem búcsút,brüüüüh :(

Color Club-Revvvolution nem mai kollekció darabja-mondjuk ez engem kevésbé érdekel csak-ennek ellenére a szine valami mesés.
Ilyen holo lakkot nem láttam még,vagyis igen de csak képekről.
Most kipróbálhattam a napsütésben és egész nap ezt nézegettem.





15ml-es csodalakk hamar megszáradt,sima alaplakkon is jól muzsikál,egy rétegben is tökéletes fed.






És fedőlakkal.Mivel a Nfu oh fedőlakkom olyan lett mint a zselé,bátor voltam és felhigitottam :D


Color club fedőlakkal:










Erről  a lakkról kb. 40 képet feltehetnék is kevés lenne.Meseszép imádom akarom nagyon tetszik....
Elnézést a sok képért de megérte feltenni nektek a képeket :D




bejövős?

12 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!