2013. április 6., szombat

Vajon melyik?


Mivel rengeteg körömlakklemosót elhasználok,kiváncsi vagyok nektek mik váltak be.
Mindenféle márkát kipróbáltam már,eddig nincs olyan amire azt mondtam,húúúú ez a legjobb.
Szeretek változatosan mindent használni,van amikor ezt vagy csak azt.Szóval érdekelne nektek van-e igazi nagyon de nagyon bevált lakklemosótok.

Az első a Kiko zselés lakkmosója,ilyenhez még nem volt szerencsém,leárazva vettem meg,és eddig kb 3x használtam.
Nagyon érdekes a zselés állaga nem egyszerü leszedni a lakkot vele,mert nem issza be a vatta.
125ml-es a kiszerelés,jó nagy egy darabig elszórkozok vele :)


Essence Kókusz és papaya lakklemosóból kb 40 üveggel megvettem mert 50 cent volt darabja.Ebböl nekem rengeteg fogy de szeretem mert elég kiméletes a körömnek.Az illata is szuper,szóval nem rossz.




Essence Epres lakklemosót eddig egyszer vettem igénybe,ez sem rossz olyan mint a kókuszos testvére.



Essence Studio nails 3 in 1 lakklemosónak olyan illata van egész nap szaglásznám.Nagyon de nagyon jó,mindeféle körömre és tényleg mindenféle lakkot ragasztót simán le lehet szedni vele.


 Rimmel lakklemosó egy lakkal együtt vettem a héten eddig nem próbálatm ki szóval erröl nem tudok nyilatkozni.Elvileg körömerősitő formula van benne hát meglátjuk.


Essence Nail art polish is nagyon bevált nálam,ebben alig van már.Jó mindenféle lakk lemosására,de ezt nálam felváltotta a 3 in 1 társa :)


 Loreal a másik amit újra megveszek majd,olyan finom kellemes illata van,ami jellemző a márkára.Lakklemosó remekül müködik igaz a csillogós lakkokkal van baj.Erre ezt nem hsználom többet.



Lakkozók körében ez nagyon ismert kis márka az Isana nagyon szeretem én is.Sikerült most magammal hozni belőle,na ő rá mondhatom,hogy az egyik kedvencem :)
Minden lakkot pikk pakk lemos.Kár,hogz itt nincs rossmann.



Melyik a kedvenc lakklemosód?

21 megjegyzés :

  1. Nekem az Isana a kedvencem :) Az essence 3 in 1 nagyon szárította a körmömet, utána nagyon sokáig szenvedtem vele, mindig betört :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen valami szàrazsàgot ès is èszrevettem,mondjuk a boromon ès nem a kormomon.

      Törlés
  2. Nekem az Isana, nem is kísérletezgetek a többivel, ez vált be legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eheheh gondoltam :D nekem is ez a "kedvenc" èvek ota ezt hasznàlom.de jò vàltani ezòrt probàlkozok màs màrkàkkal

      Törlés
  3. Nekem most isanás és baleás van itthon. Mind a kettővel meg vagyok elégedve. =)

    VálaszTörlés
  4. Én is ISANA párti vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. nekem valami abszolut noname a lakklemosóm, ha van márkája, akkor ez: LAKK-LE :DD
    de tökéletesen bevált, 1 litert kapok 1000 Ftért, nekem sokáig elég :)

    VálaszTörlés
  6. Nálam is az Isana az örök kedvenc :]

    VálaszTörlés
  7. Én is Isana rajongó vagyok. :D Az essence lemosóin is gondolkodtam anno, de azt olvastam róluk, hogy nagyon szárítják a bőrt és büdik is. De ezek szerint nem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm budinek nem mondanàm.:D
      nekem nem lett szàraz tole a korom sem,de mivel alapbol kenek fel mindig koromàgyborre olajat nem vettem èszre a negativ hatàsàt :)

      Törlés
  8. Az Isanát én a körömlakkozás korrigálására tudom használni csak, a körmömet sajnos (n)agyon szárította. Úgy látszik én vagyok ebben a kivétel. Lakk lemosásra az Essence nail art-ja a leghatékonyabb, viszont egy kicsit szárít. Kevésbé, mint a Müller acetonmentes Aveo Berry lemosója, ami meg a ragaszkodó lakkokkal, pl OPI kevésbé hatékonyan bánik el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem. Nem vagyunk egyformák. Opi orly biztos jobbak egyszer beruhazok rájuk;-)

      Törlés
    2. Az OPI-t a lemosandó lakkra értettem, nem a lemosóra. Orly lelőhelyen kb. fél éve kérdeztem, hogy van-e Orly márkájú lemosójuk, akkor épp nem volt nekik, mostanában meg nem jártam náluk. OPI lakklemosót már láttam a boltjukban, zöldes színű volt és egyáltalán nem volt büdős. Ha sikerül egyszer beszerezned, mindenképpen írj róla, hogy milyen.

      Törlés
  9. Abszolút kedvencem nekem is az Isana. Anyával együtt nagyon szeretjük használni. :D Bár a csillámos darabokhoz kicsit több mellizom kell, de nekem még mindig ez hozta le azokat is a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem az Isana nagyon bejön. Hamar leszedi a körömlakkot, és nem szárít. Jó még az Balea (aceton mentes) is. De ami nagyon rossza az az Isana aceton mentes fajtája... :/

    VálaszTörlés
  11. Nálam az utolsó Isana lemosó a best. Imádom! : )

    VálaszTörlés
  12. Én most az Essence-t és az Isanát használom, a többit nem próbáltam a fentiek közül. Tavaly használtam egy ideig a Shiseido lakklemosóját, nekem az volt az abszolút kedvenc, de mint minden, az is elfogyott egyszer és itthon sajnos nem kapni.

    VálaszTörlés
  13. Most vettem az Isanát nemrég és rögtön kedvenc lett! :D

    VálaszTörlés
  14. Nekem az Essence 3in1 van most, de átkozom a pillanatot, amikor megvettem. :( Nagyon nem tetszik az illata és szárít is iszonyatos módon. Az epres egy fokkal jobb volt, de az sem tökéletes. Itt elég macerás körömlakklemosót venni, mert a drogériában a drogériás márka körömlakklemosója van kb, inkább nem kísérletezem velünk és ezen kívül a sminkmárkáknak vannak lemosói (Maybelline, Bourjois, UNE stb.) azok viszont drágák ahhoz amennyire nekem szükségem van. Az Yves Rocher valahol a kettő között van, azt hiszem avval volt eddig a legkevesebb bajom.

    VálaszTörlés
  15. Nekem az epres essence nagy kedvenc, imádom az illatát:) Csak átszoktam önteni egy caolás (fujjfujjj) üvegbe, mert annak kis pöttye van, nem ömlik feleslegesen kifelé a cucc:)

    VálaszTörlés
  16. Nekem az Essence lemosói borzalmasak, de az Isana tényleg tuti, az mindig van itthon. Én még az Aldi saját márkását szeretem nagyon, csak most az nincs elérhető közelségben.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!