2013. május 2., csütörtök

Bolivia



La paz-itively hot nevet kapta ez a lakk.Szine nagyon tetszik nekem,para akkor volt,amikor megláttam a neten,ebből a lakkból létezik matt változat is.
De szerencsére a sima változatot vettem meg.Pink lakk egészen jól fed,de lehetne jobb is :D
Megint az van,hogy 3 réteg nekem sok,inkább maradtam a 2-nél de átüt a körömvégeken-sajnos ....





Kicsi csillogós végekkel nekem jobban tetszik ez a szin,igaz nem nagyon vagyok oda a sötétebb pink árnyalatokért,piros csillogókkal bejövős.
Legalábbis nekem tetszik.
Ezt a lakkot inkább a pink imádóknak ajánlom,igaz hasonló szint simán lehet találni más márkából.







tetszik nektek ez a szin?

12 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik, főleg ezzel a csillámos véggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Magába is tetszik, de ezekkel a csillámokkal gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
  3. A csillámos körömvégekkel nagyon szép :))

    VálaszTörlés
  4. szuper ötlet volt feldobni a lakkot a csillámos véggel! ;)

    VálaszTörlés
  5. Hű, de nagyon pink! <3 Jók ezek a csillámok a végén. =)

    VálaszTörlés
  6. Nekem magában jobban tetszik :]

    VálaszTörlés
  7. a hosszú körmeiden nagyon mutatós ez a csillámos körömvég diszités:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!