2013. május 11., szombat

Cellux design


Nicole by opi lakk 6 napig viritott rajtam amikor elérkezett a celluxozás ideje.Lehetne ez a bejegyés step by step,de nem látom semmilyen nehézségét egy celluxozásnak.Ezt a lakkot ITT megnézhetitek,nem lett túl szép a lakkozás,de a szine látszik igazi valójában.

Egy lila lakkot használtam hozzá-Opi-You're such a Budapest,és ollót amit nagyon kedvelek.Nem volt nehéz választani,vagyis mindenképpen olyan minta érdekelt,ami jól mutatna ezen a szinen,passzolna hozzám is,és nem lenne túl cikk-cakkos.:)



Eskü nem könnyű vágni a celluxot ezzel az ollóval.Hullámosnak hullámos, a papirt jól szeli,a celluxot már kevésbé.
Amikor normálisra sikerült a minta hosszában felragasztottam.Leragaszthattam volna a gyürüsujjam is, de sajnáltam a matricát. Nagyon tetszik a szitakötő,nagyon szépen passzolt ehhez a szinhez,maga a matrica púpos,azt hiszem essence,mindenesetre nagyon megkedveltem.Most használtam először,mert nem igazán birom a puposabb matricákat,de sajnálom őket a fiókban tárolni:)
Kilakkoztam-próbáltam pontosan körbe szépen,hogy egy kicsit se lógjon ki sehol sem,lehet még egy réteg kellett volna rá,mondjuk ahhoz képest jól lefedte az alapszint.





Azt megjegyezném nem tudom feltűnt-e nektek,6 nap után sem volt megkopva egyik körömvégem sem :) Ok minimum kopás van,de 6 nap után ennyi belefér.
Nem véletlenűl irom én,hogy marha jó minőség a Nicole:)

Naszóval ezután más nem maradt mint leszedni óvatosan a celluxot.
Azt hiszem legközelebb pontozóval fogom disziteni a celluxos felét,csak érkezzen már meg:D
Mostanában nagyon rákaptam a pöttyös mintákra,de nincs megfelelő pontozóm.
Mivel egy hónapja rendeltem bornpretty-től örülnék ha már megkapnám végre.
















Próbálkoztatok már ilyen minta elkészitésével?

25 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. köszi:)
      szerintem pár pötty elfért volna :D

      Törlés
  2. Ellentétes színnel a hullámokra pöttyözés is jó ötlet. :) Nekem tetszik, csak nincs ilyen ollóm. :D

    Egyébként a szitakötő a kedvencem. :) :) :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!
    Még mindig nem találtam ilyen ollót a környékünkön, de nem adom fel :-)

    VálaszTörlés
  4. nekem is kellenek ilyen ollók. a celluxozás az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de jó! Nem szoktam celluxos manikűrt készíteni, lusta vagyok hozzá :D

    VálaszTörlés
  6. Úgy bírom az ilyen manikűrjeid, kell nekem is ilyen ollókészlet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valahol otthon is lehet venni.èn talàltam neten amikor mèg otthon voltam tavasszal:)

      Törlés
  7. Szuper ötlet! :) nekem is kell ilyen ollókészlet :D
    A lakk pedig hihetetlen, 6 nap az 6 nap! Példamutató tartósság!!

    VálaszTörlés
  8. ez az ollókészlet... fantasztikus:)

    VálaszTörlés
  9. Celluxmester! :D

    Profi munka, na meg türelem játék, ha az olló nem pro. Te aztán türelmes vagy! :) Gratula hozzá, csodaszép! :)

    Szép estét neked! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép mani lett!! :)
    Az új fejléced is tetszik. :D

    VálaszTörlés
  11. nem is gondolnám, hogy ez a két szín passzolhat egymáshoz, és mégis :D
    sima celluxot használsz? mert mikor én celluxszal próbálkozok, mindig kudarcba fullad, lehúzza az alatta lévő lakkot a körmömről :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima cellux
      Ugy csináld hogy másnap celluxozol mert akkor nem szedi fel a lakkot. Plusz a celluxot én először a kezfejemre ragasztom utána a körömre.

      Törlés
  12. Cuki lett! Jók ezek a celluxos manik. =)

    VálaszTörlés
  13. szerintem is nagyon jó lett!! tök kreatív megoldás, gondolom bevett, de én nem ismertem, olyan jó lehet, hogy mindig ilyen ötleteid vannak :)

    VálaszTörlés
  14. nagyon király :) tök kreatív ez a módszer, gondolom bevett, de én nem ismertem :D olyan jó lehet mindig ilyen szépeket alkotni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!