2013. május 21., kedd

Color Club-Ultra violet



Legutóbbi vásárlásom alkalmával találtam erre a mesés lakkra. Most már nagyon bánom,hogy amik voltak neon szinben nem vettem meg :D
Ez egy kollekció része ami nem mai darab,azt jelenti 2009-es.De nem bánom,mivel engem ezek a kollekciók követése "fáraszt",szivesen veszek nem mostani darabokat is.

Amikor nézegettem róla képeket a neten,olvastam sokaknak nem vált be fehér alaplakk nékül.
Kicsit féltem,hogy nekem sem fog tetszeni.

Üvege egyszerű semmi extra.A szine viszont nagyon tetszik.





Felkenve fehér alaplakk nélkül kentem fel,2 rétegben nagyon szépen fedett.











Szine csodás.Pink lakk egy lehetletnyi kékes-zöldes árnyalattal.Ilyen szinem eddig nem volt,de nagyon tetszik,szivesen viselem majd,nyáron is.



nektek tetszik ez a szin?
van color club lakkotok?

35 megjegyzés :

  1. nekem is megvan ez a lakk. én fehér alapon szoktam használni,de remekül mutat igy is.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik..nagyoon.*_*:D
    Nekem is be kell szereznem egy ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. otthon ez a lakk sokkal olcsóbb mint itt.
      nekem kellenek még a neon változatok is

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű szín:))
    sajnos nekem nincs Color Club lakkom, de már nagyon szeretnék egyet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. otthon 990 ft.itt 10 euro.azért van különbség.:D

      Törlés
    2. hát tényleg nem mindegy:D

      Törlés
  5. Úúú nagyon nagyon szép! *.*
    Sajnos nekem sincsenek Color Club lakkjaim, de lehetséges, hogy beszerzek egy ilyet.

    VálaszTörlés
  6. imádom a pink színt, tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nàlam a pink lakkok mindig nyerok :D

      Törlés
  7. hmm a második képen azt hittem, hogy csak egy átlagos lakk. de aztán megláttam a többit. csodás. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. cseles ugye? az autoban làttam èn is hogy kicsit màs mint egy sima pink lakk.

      Törlés
  8. Ez a lakk szerelem első látásra!!! Nagyon tetszik! Meg kell szereznem! :))

    VálaszTörlés
  9. Aztarohadt, ez valami csoda, Te :O
    Egyre nagyobb a "KELL" listám a CC lakkokból :D

    VálaszTörlés
  10. áááá legszebb szín, nagyon nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Jajjjjistenem,jajjdeszééép:) Nekem egy sárga lakkom van ilyen fénnyel, az is nagyon jól mutat. De eeez...!!! Nagyon jól döntöttél, hogy megvetted!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi. hazafelé azon gondolkoztam,hogy jól tettem-e,hogy áldoztam erre a szinre.addig nem voltam biztos benne,amig fel nem kentem.
      különleges szine van,az biztos :)

      Törlés
  12. Egy ilyen színű rúzst rendeltem magamnak, ha valóban olyan szép lesz, mint ez a lakk, akkor minden rendben :)

    VálaszTörlés
  13. a barátnőmmel csak "áá de szép.. ez kell nekünk!!" mondatot mondtuk :DD
    ma vettem egy szép neon zöld lakkot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áá dehogy! a Color Club csak egy álom marad számomra- egyenlőre..

      Törlés
  14. Nincs MÉG color club lakkom, de nagyon nagyon szeretnék, szóval tervben van :) nagyon szép színű ez a lakk, és olyan jól mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a revvvolution után ez a kedvencem:) szóval érdemes venni legalább egyet.

      Törlés
  15. Úristen!!!!
    Ez valami mennyei szín.
    Nekem is kell ilyen!:D

    VálaszTörlés
  16. jó kis tavaszi színe van :) én is szemeztem ebből a márkából egy lakkal, de nem mertem kockáztatni :D
    beautybymiamay.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nem ismertem még a márkát és féltem,hogy nem jó :)

      Törlés
    2. jó ez nagyon.igaz mint minden márkában vannak gyengébb daragbok is. :)

      Törlés
  17. milyen különleges szín *.* meseszép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!