2013. május 13., hétfő

Csikos manikűr step by step



Tavaszias csikos manikűr elkészitéséhez nem kell sok minden,idő tuti mert a szallagok felragasztása sok időt elvett tőlem.
Amiket használtam :
Essence narancs illetve sárga lakk,fehér alap,disztőcsikok,gyorsan száradó fedőlakk,szivacs.


A világosabb sárga lakkból felkentem egy réteget,majd körberagasztottam a körmeimet.



Utána a nedves szivacsra csikokat húztam


Majd felvittem a körmömre.



Ezután Cg gyorsan száradó fedőlakkot használtam.Ez a lakk nagyon szuper tényleg pikk pakk csut keményre szárad a lakk.


Itt jött a móka.Felragasztani a szalagokat:)



Ezután forditottam a sorrenden.



Miután megszáradt lassan lehúzom a szallagokat.Letisztitom a körömágyam és az ujjam ha lakkos lett.
Utána fedőlakkot használok és kész is:)













hogy tetszik nektek?

35 megjegyzés :

  1. jujjjjj de jóó! :) ezt én is ki fogom próbálni szerintem

    VálaszTörlés
  2. Ez de gyönyörű. A szivacsos technikát mindenképp kipróbálom.:)

    VálaszTörlés
  3. atyaég! amikor feraktad a szalagokat és lefestetted őket - az a kép horrorfilmbe illő :-) egyébként meg nagyon mutatós lett, mindig elámulok, hogy mennyire ügyes és tehetséges vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D imádom a horrorfilmeket.
      O Köszönöm. Igyekszem. Remélem kreativabb leszek akril festekekkel. Alig várom hogy ügyeskedjek.

      Törlés
  4. nagyon jó lett! és ezzel az ezüst csillámos lakkal még szupibb :)

    VálaszTörlés
  5. Gondolom nem kis munka és idő volt mire összehoztad a manit és a posztot is, de megérte! Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szupi lett!!!:)
    Ezt én is kipróbálom majd tuti.:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon-nagyon jó lett! :-)
    Gyönyörűszép, de szerintem ehhez nekem már nem lenne türelmem :-S

    VálaszTörlés
  8. Juujjj...nagyon szép :) nekem már az első verzió(csíkok nélkül) is nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  9. óóóó az egyik kedvenc szinösszeállitásom!!:) Nagyon nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
  10. akartam is kérni a step bí stepet erről a maniról!! csudajó!! :) <3

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett!! ki kell próbálnom!!
    jó az új desing-ed, régen voltam nálad!
    üdv. Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öreg hiba nem olvasni a blogom:-D
      Köszi szépen Hajni remekműve a fejléc;-)

      Törlés
  12. gondolom milyen jól elszórakoztál a díszítőszalag ragasztgatásnál.. :D de megérte, mert baromi jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  13. nagyon szép átmenetet készítettél, hihetetlenül ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon mutatós és szép manikűr, de az elkészítése azért elég időigényesnek tűnik..: )

    VálaszTörlés
  15. A végeredmény valami mesés :]

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szuper lett! Ezt én nem tudnám megcsinálni. Gratulálok az 500 olvasóhoz!
    Most esett le, hogy megváltoztattad a design-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mar 506an vagyunk;-)
      Köszönöm szépen

      Törlés
  17. Hát ez naggggyon jóó!!! Nagyon csini lett, a véégn a csillámos cg lakk pedig telitalálat. :)

    VálaszTörlés
  18. Ezt a manit én is kinéztem, meg is próbáltam, de még nem érett meg publikálásra. :) Viszont ez nagyon állat lett. FŐleg a csillámos fedőlakkal üt igazán nagyot. A szalagok nem egyszerű móka, bár nekem avval volt a legkevesebb problémám legutóbb. Gratu az 500 olvasóhoz. :)

    VálaszTörlés
  19. Cuki lett, szép nyári mani! :)

    VálaszTörlés
  20. Ez brutál jó. A dekorcsíkok /gondolom ez az/ nem mászkálnak el, mikor felteszed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csikokkal nem volt baj,magával a lakkal volt. ha jól megnézed az utolsó képeket látszik,hogy amikor rákentem a fedőlakkot elmosta a szép csikokat.

      Törlés
  21. Ezt biztos nem csinálnám végig, pedig türelmes vagyok! :)
    Gratulálok a kitartásodhoz, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  22. tetszetős "kis" technika az tuti :D nekem sima ombre+ezüst csillámos megoldás lenne a favorit :) ügyes vagy!!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!