2013. május 4., szombat

Feketén pink


Ismét egy Nicole by opi lakkról lesz szó,sima fekete semmi extra szinről.
Mint ahogy az álatalában lenni szokott örömöm nem teljes,hisz az ecsete ennek a lakknak botrányos!!!!!!!Ugyonolyan mint a többi NCO lakkom,de ennek lakkozáskor szétnyilik a közepe.Olyan idegesitő,hogy képetlen vagyok vele szépen dolgozni.
Mindegy ezt a szint felkentem olyan lett amilyen.
Széepn csillog egy rétegben az ecset miatt nem fed jól-áááááá-második réteg türhető.




A lakkozást feldobtam egy pink mintával,nálam most nagyon menő a pöttyös manikűr,szóval ilyen mintát választottam.Imádom a pink-fekete kombót,véleményem szerint ez a minta illik ehhez a lakkhoz.












 A nyomdázópárna felszedte a pink lakkot,olyan kár érte,hisz kicsit" piszkosnak" látszik a minta.
Ettől függetlenűl nekem bejövős.



Szeretitek a pink fekete kombót?

19 megjegyzés :

  1. Önmagában nem szeretem a fekete lakkot, de ez a pink pöttyös minta nagyon feldobja! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fu én csak fekete lakkot tennék fel a blogra :D de hát nem lehet :D

      Törlés
    2. Miért ne lehetne? :D Csak lehet kicsit uncsi lenne a 20. fekete lakk. :D Ez a minta is nagyon jó. :D

      Törlés
    3. jaja lehet de hàt uncsi lenne az biztos. kiserletezgeto tipus vagyok,szoval minden szin szoba johet nàlam :D

      Törlés
  2. Király lett a nyomdázással, nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! :)
    Jó kis párosítás! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nekem az jutott eszembe róla,hogy olyan min mikor festékszóróval csinálnak mintát és a pici pöttyök attól vannak,hogy lehullik fújás közben a festék..:)
    Hú jó bonyolultan írtam le,de remélem érted.:)
    Szerintem nagyon jól néz ki!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj igen tènyleg olyan :D de jò :D
      orulok,hogy tetszik:)

      Törlés
  5. Na jó, nem tudom, mi van, talán barnultál, de mostanában minden lakk nagyon jól áll. Ez is csini :-)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Én nagyon szeretem a feketét, sokáig az volt az egyetlen szín, amit elviseltem a körmeimen, szóval ne fogd vissza magad, jöhet dögivel! Mellékesen ez is tetszik, jópofa ez a minta.

    VálaszTörlés
  8. Imádom az ilyen szinösszeállitást!!!:) És szerintem direkt feldobja a "kosz" :) olyan, mintha air brush-hal lenne csinálva:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!