2013. május 17., péntek

Félholdas körmök



Félholdas körömökhöz volt valamelyik nap kedvem. 2szint használtam,a sziválasztással nem is volt gond,de a kivitelezéssel annál inkább :D
Mivel sok blogon láttam,hogy van ilyen "bugyi" fólia,dosszié erősitő matrica,égen-földön ezt kerestem.
Amikor megtaláltam,akkor nekiestem a manikűr elkészitésének.

Alapnak az Opi Flower to flower lakkját választottam,fedőlakknak pedig az Anti-bleak-ot.

A fóliaerősitő matrica igy néz ki.500 db-ot vettem ami jó darabig biztos elég lesz.



Ezeket igy ragasztottam fel a körmömre


Majd a felkenésnél ezt láttam.


Öszintén nem vagyok elégedett az eredménnyel,mert nem lett szép a minta.Ez egy nagyon egyszerű manikűr,semmi speciális tudás nem kell hozzá,és mégis elvéreztem :D
Nekem nem tetszik a végeredmény.....

Sima felkörives megoldás viszont tetszik :)














Próbálkoztatok már ilyen manival?

14 megjegyzés :

  1. a félköríves tényleg szép lett, a másik nem annyira, de lehet, ha vékony ecsettel szépen kikontúroznád, akkor az is szép lenne. :)
    én szabad kézzel csináltam a félkörívet, bajlódtam is vele eleget. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos nem ragadt rendesen :D
      de nem baj,gyakorlat teszi a mester :)

      Törlés
  2. Nekem tetszik,hogy nem az a normál minta, hanem valamiben új, különböző, mint a megszokott :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, mindkét minta. Azt hiszem ideje ellátogatnom egy papír írószer boltba ilyen ragacsokért. :)

    VálaszTörlés
  4. A félköríves tökéletes lett, a másiknál gondolom nem feküdt fel szépen egymásra a két matrica.
    Ismerem az érzést, ilyenkor úgy el tud kenődni az ember lánya, ha nem úgy sikerül valami, mint ahogy elképzeltük :-(
    Én ilyenkor másik matricával próbálkozom, ami jobban ragad, vagy ilyesmi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. marad majd a fèlkorives :D de nem baj àm,legkozelebb jobb lesz

      Törlés
  5. A félköríves nagyon jó lett :)
    Én is szeretem az ilyen manikűrt, csak most kifogytam a matricából :(

    VálaszTörlés
  6. A félköríves nekem is jobban tetszik:)

    VálaszTörlés
  7. a félköríves remek lett ;)
    ennek ez a magyar neve? :O égen-földön keresek ilyeneket én is.. neked hol sikerült meglelned? milyen típusú boltban? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom mi a magyar neve.:D
      ezt iroszer boltban vettem.van àtlàtszo is :)

      Törlés
    2. Köszi a gyors választ! :))

      Törlés
  8. A félköríves megoldás nekem nagyon tetszik, ezzel a másik fajtával még nem találkoztam, de ez is jól néz ki! : )
    Én francia körmökhöz való matricát vettem hozzá, de még nem jutottam el odáig, hogy ki is próbáljam..:)

    VálaszTörlés
  9. Ez a két szín együtt csodás!

    VálaszTörlés
  10. Nekem az ilyen sablonos dolgok akkor sikerülnek szépen, ha jól rátapogatom a körmömre a matricát, festés után pedig rögtön lehúzom, akkor nem folyik meg. Amíg erre rá nem jöttem, el is bénáztam jó párszor. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!