2013. május 16., csütörtök

Holo water marble



Aki próbálkozott már a water marble elkészitésével,annak ez sem okoz majd fejtörést.Ugyanaz az egész móka,csak sima lakkok helyett holo lakkokat használunk.
Kicsit morcos voltam a Nfu oh lakkokra,mivel kicsit sűrűek lettek,igy nem terültek el szépen a vizen.
Nem tudom mit kezdjek velük :(




Szokásos macera vette kezdetét,kilakkoztam a körmeim és celluxoztam körbe. Nem kedvelem a celluxot.Nem is áramlik vér az ujjaimba :D
Ez a lakk az Opi-Suzi skies pyrenees,ami nem teljesen fekete hanem csak fekete tónusú.Nem igazán tudom elmagyarázni,hisz a képeken feketének jön le,de garantálom,hogy nem az. :) Lehet nem ezt kellett volna felkennem,de végülis alapnak mindenképpen fekete kell.



És jött a holozás.
A england zöldje nagyon jól teljesitett,a többi nem :(
Nagyon nem jó szineket válogattam össze,leközelebb teljesen más árnyalatokkal próbálkozok. :)


Napfényben ilyen lett:













próbálkoztatok már ezzel?

46 megjegyzés :

  1. Én még nem próbáltam, de a hétvégén mindenképpen kipróbálom, mert tetszik. A gyűrűsujjadon sikerült a legszebben, szerintem. ;)

    VálaszTörlés
  2. Wow, nekem nagyon tetszik! :)) Igazi csillámcsoda. :D

    (Képzeld, valahogy elveszett a mai kommented a bejegyzésnél, nemrég még ott volt, mostmeg nincs... :OOOOO Pedig akartam reagálni.. és nézem, e-mailt kaptam, de komment sehol :O)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem mondod? :( másnál is van,volt ilyen probláma. hát úgy látszik engem a blog utál :D

      Törlés
    2. Nézegettem-nézegettem újra meg újra, és egyszerűen nincs ott. Elvitte a kommentmanó... :O

      Törlés
    3. én is ugyanígy jártam. mármint nálam is tűntek el kommentjeid. :(
      egyébként tök jó ez a mani, igaz nem nagyon szeretem a holo lakkokat, de ez most bejön. :)

      Törlés
    4. szuper.pedig lelkes kommentelő vagyok .

      Törlés
  3. Ahhh, ez eszméletlen gyönyörű lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett. :o Szerintem teljesen ok a színválasztás, de megnézném más színekkel is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, ideje lenne nekem is holo lakkokat beszereznem, de eddig mindig csak tervben volt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most már ezer meg egy márkában létezik :D

      Törlés
  6. Imádom! A gyűrűsujjon gyönyörű lett! :) A többi meg a lakkok hibája. :D

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon művészien szép lett most. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.nekem sajnos kevésbé:)

      Törlés
  8. U, de szép:O eddig meg nem próbáltam, de úgy néz ki, eljött az ideje:)

    VálaszTörlés
  9. a gyűrűs és a mutatóujj a kedvenc *_* nagyon ügyes vagy ;)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem nagyon szép lett, főleg a gyűrűsujjadon! : )

    VálaszTörlés
  11. Ez valami gyönyörű lett! Szerintem jó színeket választottál, nekem nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  12. nekem is nagyon tetszik, legjobban a gyűrűs, a középsőnek kicsit galaxisos hatása lett szerintem:DD
    én is próbálkoztam már párszor ezzel a technikával, de általában kudarcba fulladt:D

    VálaszTörlés
  13. Szerintem túl kritikus vagy önmagadhoz.:)
    Nagyon jó lett!
    Én ezt a technikát 1x tudtam megvalósítani,azóta sem sikerül.:)
    Persze akkor nem fotóztam le.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolod? gondolkoztam,hogy feltegyem-e ezt is...............

      Törlés
    2. Akkor már nem is részletezem,hogy én is frászt szoktam kapni,ha észreveszem,hogy ott maradt a bőrömön egy pötty festék,vagy buborék lett a lakkban,amit ugye szabad szemmel nem látunk csak a képek hozzák elő:D

      Törlés
    3. Te nagyon ugyes vagy. ne viccelj màr

      Törlés
    4. Köszi.:)Lehet te így látod,de a maximalizmus és az önkritika nem engedi látatni velem.:D

      Törlés
  14. Ez nagyon szuper lett! Még nem próbáltam ezt a technikát, kicsit macerásnak tartom. Talán egyszer mégis nekifutok... :)

    VálaszTörlés
  15. Ez nagyon szuper lett! Még nem próbáltam ezt a technikát, kicsit macerásnak tartom. Talán egyszer mégis nekifutok... :)

    VálaszTörlés
  16. nekem tetszik, a gyűrűs- és a hüvelykujjad tök jó lett :D

    VálaszTörlés
  17. Eddig ez a legjobb holo lakk felhasználás, amit valaha láttam *-*

    VálaszTörlés
  18. Mennyire gyönyörű, és mennyire utállak, hogy ilyen sok szépséged van :D

    VálaszTörlés
  19. Hű, érdekes lett, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  20. Nekem eddig ez tetszik tőled a legjobban o.o legyél rá büszke mert szerintem baromi jól sikerült, holo lakkal ilyet én még nem láttam! *.*

    VálaszTörlés
  21. Hú, ez nagyon szép lett, Én is próbáltam már, /nem holo-t, smiát/ de nem folytak szét a pöttyök a vizen, így nem lett belőle semmi :( Pedig nem sűrű lakkokkal csináltam és mégsem működött :(

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jól néz ki! :) Én is próbálkoztam már ilyesmivel de elég botrányos lett az eredmény :D

    VálaszTörlés
  23. Hát ez eszméletlen jó lett! <3

    VálaszTörlés
  24. mágikusan varázslatos lett :) szerintem olyan hangulata van,mint amikor egy UFO csajszi discoba készül :D

    VálaszTörlés
  25. húúú, szerintem iszonyat jó lett a végeredmény!! :))

    VálaszTörlés
  26. szerintem is nagyon jó lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  27. Nekem nagyon tetszik. Olyan, mint egy megelevenedett fotó egy gázbolygóról (mint pl. a Jupiter, csak más színvilágban).

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!