2013. május 26., vasárnap

Krokk lakkos opi


Talán az egyetlen Opi amiről nem tudok jót nyilatkozni.
Sajnos.
Úgy érzem ebbe a lakkba beletrafáltam,a szine nagyon szép de a fedése..................borzalmas.
Kár volt megvennem esküszöm..

Egy kollekció darabja volt-többe került mint egy sima lakk- úgyhogy kétszeresen fő a fejem emiatt.
A szine nagyon szép,arany csillogós lakk lenne.
Nekem nem jönnek be azok amiknek 3 réteg kell,hogy gyenge legyen igy is a fedésük.
Azt hiszem azért ezt az Opi sem engedheti meg magának,vagyis engedhetné,de sajnos vannak gyenge darabjaik.Ez is ilyen.




Felkenve kb 5 réteg sem lenne elég ahhoz,hogy nekem bejöjjön.
Átlátszó ami engem zavar,szóval nem tudom hány réteg kéne belőle,hogy kedvem leljem benne.De nem is próbálkozom vele,mert elment tőle a kedvem.







3 réteg után is átlátszik.
Ezért arra jutottam felkenem Kroki lakkot,és meglátjuk mi sül ki belőle.





Krokival vagy anélkül?

31 megjegyzés :

  1. repedezés nélkül sokkal jobb :)

    VálaszTörlés
  2. pedig milyen szép színe van. krokival a gyűrűsujjad nagyon tetszik (:

    VálaszTörlés
  3. A repedezőssel nekem nagyon tetszik, különleges és izgalmas!

    VálaszTörlés
  4. Ez sajnos gyengén muzsikál :( esetleg valami kis klassz alapszín fölé még jó lehet ;)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem gyönyörű színe van önmagában is, krokival annyira nem jön be, viszont fedőlakként egy feketén vagy mondjuk kékes, zöldes, sárgás árnyalaton álomszép lenne...Mondjuk engem nem zavar, ha kicsit áttetsző egy lakk:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiprobalom vmi sárga alapon;-) kíváncsi vagyok

      Törlés
  6. Hát önmagában tényleg igen gyenge!
    A kroki lakk viszont nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  7. Határozottan krokival. A színe nem lenne rossz, de a gyenge fedést én sem tolerálom.

    VálaszTörlés
  8. Egyetértek. Elvileg ezt repedezos lakkal árultak. De gyenge önmagában.

    VálaszTörlés
  9. Nekem repedezős lakk nélkül jobban tetszik. Csak kár hogy ilyen gyengusz.:S

    VálaszTörlés
  10. Olyan vad rockeres a fekete repedezőssel együtt! :D Koncertre simán, de akár hétköznapra is, mivel senkinek semmi köze hozzá, hogy épp milyen színű a körmöm! :D De nem?

    Mindenesetre tetszik!:)

    VálaszTörlés
  11. kár érted, pedig tényleg szép színe van. próbáld úgy, hogy fedőlakként használod valamilyen szín felé, úgy hátha jobb. :) egyébként krokival is szép. :)

    VálaszTörlés
  12. Tök jó ezzel a kroki lakkal. =) Magában is egész szép, de így még jobb. =)

    VálaszTörlés
  13. na, az előző kommentem nem jött össze :D de szerintem krokival nagyon szép lett :)) nélküle is szép lenne, ha nem látszana át :SS

    VálaszTörlés
  14. Hú, kár érte, mert amúgy nagyon szép a színe, de így akkor csak krokival... :)

    VálaszTörlés
  15. Kár a gyenge fedésért, mert amúgy nem lenne rossz :(

    VálaszTörlés
  16. Szia Ági!

    Szeretném a véleményed kérni, egy "felnőtt " dologban, remélem tudsz segíteni, vagy tanácsolni valamit.

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/2013/05/segitsegeteket-kernem-illetve.html

    Erről lenne szó, remélem elolvasod a bejegyzést..
    Köszönöm

    Ibi

    VálaszTörlés
  17. Szerintem is próbáld ki alapként egy másik szín felett. Nekem tetszik a repedezőssel. :)

    VálaszTörlés
  18. szerintem fehér alapon is érdemes megpróbálni, hátha kiemeli a színét valamennyire... :)

    VálaszTörlés
  19. Ez a színe hááát nem tudom, olyan fura :D nem tudom, hogy bejön-e vagy sem. A repedezős viszont állati (érted :D)! :)

    VálaszTörlés
  20. Mint ahogy mondták páran előttem, kenj alá vmi alapot. Nekem mondjuk a színe sem jön be annyira, szóval valószínűleg nem akadt volna meg rajta a szemem.

    VálaszTörlés
  21. Pedig milyen jó szín lenne. :) De tényleg, valami fehér/fekete alappal, vagy színátmenetes témában még jó szerepet tölthetne be. :)

    VálaszTörlés
  22. Ezüst szín alap és rá mehet ez az OPI, szerintem így még egészen használható lesz.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  23. szerintem is furcsa a színe,bár csillogós *.* viszont krokival mutatós lett,tetszik így együtt :) sötétlilával tudnám elképzelni az opit még,valahogy belecsempészni :)

    VálaszTörlés
  24. Nem mindennapi színe van, nekem nagyon tetszik. Önmagában használnám vagy valami jó kis nyomdázós mintával.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!