2013. május 17., péntek

Lakk corrector


Ma 2 lakk corrector-ról lesz szó,igazából mindekettő tetszik illetve nagyon jó.
Most azon gondolkoztam kéne más márkában is,mivel az új Essence annyira nem nyert nálam,a régi verzió nem kapható.
A régi verziónak egy fokkal jobb illata van,epres imádom és ez tényleg nagyon jól működik,kemény a feje,ami szerintem nagy előny.




Méret ügyileg az új sokkal nagyobb a réginél,ebben 4 cserélhető fej is van,a régiben viszont nem lehet cserélni.
Eredetileg a régi verziónak nail polish remover pen volt a neve,hát nem biztos jó lenne 10 körmöt lemosni vele.




Régi verziónak már kicsit nyűtt feje van,sárgás mindenféle szinben pomázik.Ezt a verziót azért kedvelem ,mert a feje bár már szines,kemény. Egyszerűen pontosan tudok dolgozni vele,nem maszatol.


Az új verziónak már új feje van,de nem kedvelem.Szerintem nagyon puha,mindefelé elkeni a lakkot,nem többet nekem ez nem kell

cserélhető fejek






Várom a véleményeteket,nektek megvan-e valamelyik innen,illetve ha más márkát használtok,nektek melyik vált be igazán.

11 megjegyzés :

  1. Nekem a régi essence van meg, de nem is használtam még szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az új van meg. Nem maszatol, kemény a feje, remekül működik és az illata is tetszik!
    A Lovelynak volt, azt sajnos nem tudom, hogy most is van-e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az enyém rémálom......2 használat után borzalmas

      Törlés
  3. Nekem is az új essence van én sem szeretem,mert hamar elpuhul,megkopik a vége.
    A dm-es s.he is van abban meg a folyadék nem olyan jó,nem oldja annyira a festéket viszont a feje jobb.:)
    Én is keresem a jobbat,de eddig még nem találtam mást.

    VálaszTörlés
  4. Jókor jött a teszted,holnap készülök nagyobb bevásárlásra a Müllerben,és minden alkalommal szúrta a szemem ez a korrektorféleség,de sajnos nem a régi fajta van az üzletben. :/

    VálaszTörlés
  5. nekem egy Lovely van, már kb. egy éve vettem, de én annyira nem szeretem, szinte nem is használtam...:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is Lovely van, még egyszer sem sikerült használni. :D

    VálaszTörlés
  7. nekem oriflames volt még régebben, elég jó volt, bár egy idő után már maszatolt, tény, hogy nagyon sokat használtam... kéne is másik :D

    VálaszTörlés
  8. nekem is az új van: kb 2 használatig jó,aztán elkezd megpuhulni,szöszösödni nem szeretem.
    ismerősömnek van she-s ami bár kemény fejű,de egyáltalán nem old semmit..úgyhogy marad a fogpiszkáló vatta páros.

    VálaszTörlés
  9. nekem is az új essence van: kb 2 használatig jó,aztán elkezd mehpuhulni, szöszösödni a feje.nem szeretem. ismerősömnél kipróbáltam a she-set ami kemény de nem old semmit.nálam marad a fogpiszkáló,vatta párosítás
    körömlakklemosóba áztatva.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!