2013. május 23., csütörtök

Nemrég érkeztek


Mostanában megfogalmazódott bennem,hogy szeretnék szép manikűröket késziteni,és festegetni.
Rám mindig is hatással voltak azok a diszek amik akrilfestékkel készültek.
Egyenlőre egy sima akrilkésztetet vettem a Born Pretty store oldaláról,de várom a másik,kicsit komolyabb készletemet.
Az biztos az akrilfestés nem egyszerű,de szerintem elengedhetetlen a jó alapanyag a tökéletes remekműhöz.

Ez a szett 12 szin tartalmaz,elég hamar megkaptam.
Úgy vagyok vele,szint ki lehet keverni szóval nem esek pánikba ha valamelyik szinből nincs.










Pár szin jól teljesitett,van amit még nem próbáltam ki-időhiányban szenvedek :D

A másik ami elengedhetetlen volt,az ecset kérdése.
Próbáltam vadászni jó áron ecseteket,de sajnos nem találtam.
Evycosmetix oldaláról rendeltem nagyon kedvesek voltak kipostázták nekem a termékeket.
Az ecsetek nagyon jók,le a kalappal,mind nagyon tetszik,szerintem profi minőségűek.














Ha van köztetek aki csinált már manikűrt ezzel a módszerrel várom az ötleteket tippeket.Jó tapasztalatot cserélni.

15 megjegyzés :

  1. jó gyakorolgatást. :)
    majd mutasd meg, hogy miket alkottál. :)

    VálaszTörlés
  2. En is ki akarom próbálni, de egyelőre meg nem jött el az ideje:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Én is nemrég fogtam bele az akrillal festésbe, kisebb-nagyobb sikerekkel:) bár én csak egy szimpla írószer boltban vettem őket, de nagyon szeretem használni, csak a lemosás nem olyan egyszerű, mint a sima lakkokkal. Szerintem a legvállalhatóbb közülük még ez: http://petronellasbeauty.blogspot.hu/2013/04/arizona-fele-tavaszi-kormok.html
    Ezt nagyon szerettem hordani:) Kíváncsi vagyok a műveidre!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez az ecsetkészlet!:D
    Biztos vagyok benne,hogy egy kis gyakorlás után csodás mintákat fogsz alkotni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis-nel több gyakorlás kell. Sajnos:-D

      Törlés
  5. hűű szépségek. kíváncsi vagyok már, hogy miket alkotsz velük. :)
    a Crystal Nails ecseteknek annyira jó a kinézete. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon jok a cn cuccok. Az ecsetek is. Nem is kinézetre mondom hanem minőségre.

      Törlés
  6. Nagyon kíváncsi vagyok miket alkotsz velük! :-)
    Régebben a műkörmösöm alkotott mintákat a műkörmeimre akrillal, de valahogy elég gyorsan (értsd hamarabb, mint hogy mennem kellett volna töltésre) elkezdett lekopni, lepattogni - nem is értettem miért, mert fényzselé is volt rajta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én is mukormoztem. Nem lesz egyszerű az egész,mintákat festeni hisz jó kézügyesség kell hozzá.

      Törlés
  7. Uh, alig várom már, hogy milyen szépségeket alkotsz ;) szeretem a manijaidat :)

    VálaszTörlés
  8. Alig várom én is hogy lássam az alkotásokat! Annyira lenyűgöz, hogy van ez a kis felület mint a körmünk és szebbnél szebb látványokat lehet létrehozni rajtuk és szerintem ezekkel az ecsetekkel meg festékekkel pláne egy magasabb szint kezdődik.

    VálaszTörlés
  9. Kíváncsi vagyok miket fogsz majd kreálni velük :)

    VálaszTörlés
  10. már nagyon várom, hogy milyen manikat készítesz :)

    VálaszTörlés
  11. Meg akarsz ölni? :ooo Ecsetmániás vagyok,és ezek a CN-esek gyönyörűek! Rabul tudnak ejteni a szép ecsetek!

    VálaszTörlés
  12. én is próbálkozok az egymozdulat technikával : ))
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/05/rozsaszin-viragos-korom.html
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/05/pillangos-kormom.html

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!