2013. május 3., péntek

Nicole by opi türkiz



Jaj lányok annyira de annyira szép lakkról irok ma nektek.Mivel Nicole by opi kedvenc márkám,ezt egy nagyon kedves bloggerina küldte el nekem mégpedig Ivett. Ismét köszönöm szépen :)
Kicsit kalandos útja volt a csomagomnak de nagyon örülök,hogy végre kézhez vehettem.
Ez a szin nagyon tetszik nekem,Jutin Bieber egyik szép türkiz lakkja.
My lifesaver 2 rétegben tökéletesen fed,de egy rétegben is szuperül működik.


Felkenve ilyen:







Imádom ezt a szint.Nagyon szuper nyári,csak úgy vibrál a körmömön.
Mivel szerettem volna nyomdázni rá,egy szuper mintát választottam:egy pávatollat.
Szerintem ehhez a szinhez passzol pink nyomdázós lakk,nekem nagyon bejön igy,mintásan.









Paletta ITT található.


tetszik neketek a türkiz lakk?

29 megjegyzés :

  1. Nagyon szívesen : )
    Annyira csodáás színe van*.* Igazi tavaszi-nyári szín szerintem. Nyomdázva is nagyon szép.
    Igencsak kalandos útja volt, de a lényeg hogy szerencsésen megtalált téged..:)

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon csodálatos+ Hasonlít kicsit a China Glaze Aquadelic lakkjára! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a szin is tetszik nekem.de valahogy az nekem igy kèpekrol tul kèkesnek hatott:)

      Törlés
  3. Awww, ez gyönyörű, és tök jól passzol hozzá a pink pávatollas minta. :}

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színe van! :)
    És a kettő együtt nagyon szuper! :)

    VálaszTörlés
  5. eddig nem igazán hordtam türkizt (mert nem is igazán van, nagy hiba...:D ) de ebbe szerelmes lettem. nagyon szép színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez az elso ilyen lakkom. valahogy most nekem tetszik az ilyen szinvilàg.

      Törlés
  6. Nagyon szép! Lehet, hogy csak a monitor teszi, de nekem inkább mentásnak hat, nem türkizesnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. garantàlom,hogy nem mentàs:D
      megkèrdeztem a pàrom direkt,mielott irtam ròla,hogy "szerinted milyen szine van?" turkiz :)

      Törlés
  7. Ójajj. Jajj. Jajj. Fáj a szívem olyan szép. :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj úgy irigyellek, hogy ilyen szépen tudsz nyomdázni. =) Szépek a lakkok is. :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, a nyomdázás is tök jó :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó színe van és illik a nyomda is hozzá.
    Sajnos nekem nem jön mindig össze a nyomdázás.:(

    VálaszTörlés
  11. Nekem sem mindig sikerül ám;-)

    VálaszTörlés
  12. Ez csodálatos. Angliában voltam a héten, komppal utaztunk Calais és Dover között és volt OPI állvány a shopban. Felcsillant ám a szemem, de odafelé semmit nem vettem, viszont visszafelé nem bírtam ki, hogy ne vegyek egyet. Volt Nicole is, de alig volt pár darab, amit sajnálok, mert ha lett volna olyan szín, azt választottam volna. Így is egy darabot sikerült a kívánságlistámról beszereznem, méghozzá az Euro Centrale Suzy's Hungary Again árnyalatot. :)

    VálaszTörlés
  13. Ó de gyönyörű színe van ennek a lakknak!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szep:O ha nem lenne otezer milliard kek lakkom, biztos utana jarnek az ugynek, igy azonban inkabb csak a nyalam csorgarom:P :(

    VálaszTörlés
  15. na ez nagyon hűha!!:) És a minta is nagyon passzol rá:)

    VálaszTörlés
  16. mintásan is szép, de anélkül még gyönyörűbb szerintem. tényleg csodálatos ez a szín!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!