2013. május 28., kedd

Opi-Couture de minnie


Opi minnie kollekció újratöltött változatát vártam az idén a legjobban.:))))

Anno amikor megjelent a másik,1 évvel ezelőtti változata,nem igazán hozott lázba.
Nálam idén az alap szinek,illetve a mini doboz már nyerő volt,ahogy nézegettem a képeket a fedőlakkot is megvettem hozzá.Igaz azt nagyban de sikerült megrendenem.






A lakkok.Idén 4 nagyon hasonló árnyalat van jelen,de mégsem ugyanazok.
A defenite moust-have egy pinkes nagyon szép árnyalat,semmi mikroglitterrel.
Magazine cover mouse pinkes csillogós sand
Chic from Ears to Tail full bubblegum pink
Innie minnie mightie bow ez mikrocsillogós piros





A dobozon található minnie olyan cukker,mintha rárajzolták volna :)


Itt gyorsan irnák pár szót az Opi Minnie vintage kollekciós lakkjaimról.



 Ez a fedőlakk az egyik kedvencem.Imádom a szivecskés fedőlakkokat,igazából a Nicole by opi is hajazott erre,de ez az igazi,szép pink.



 Pinkes szépség,csillogós,ez is az egyik kedvencnek mondott szinem.



Piros szépség,télen nagyon szivesen viseltem.


Nade rátérek az idei kollekció darabjaira.

A defenite moust-have.
Krémes pink,nekem nagyon tetszik ez a szin.Erre fáj a fogam nagyban is :)
1 rétegben is tökéletesen fedett,második réteget magamért kentem fel.Igazi nyári szin szerintem.










Magazine cover mouse
Csodás liquid sand.Nem kedvelem ezeket a lakkokat,de nagyon tetszik ez a szin,maga a textura sem rossz.
2 rétegben kentem fel.










Chic from ears to tail.
Bubblegum pink,nagyon szép mikroglitteres,sajnos a fedése nem az igazi.Ehhez 3 réteget kentem fel,igaz akit nem zavar,hogy a körömvégek átlátszanak annak simán bejövős lehet ez a szin.









Innie minnie mightie bow

Meseszép piros,nagyon de nagyon de nagyon :D szép piros szin.Ez is kell nekem nagyoban,egy rétegben is mesésen fed,2 réteget ismét magamért kentem fel:)












nektek tetszik ez a kollekció?
kedvenc szinetek innen?

24 megjegyzés :

  1. nagyon cuki az új kollekció, a világos rózsaszín a kedvencem belőle. a régiből pedig az a szívecskés fedőlakk nagy vágyálom. *-*

    VálaszTörlés
  2. Az a babarózsaszín nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek tényleg*.* Választani se tudnék közülük..:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, jól lettek összeválogatva a kollekció darabjai.:) A szívecskés fedőlakkot vajon lehet még kapni?

    VálaszTörlés
  5. A liquid sand kivételével mindegyik kellene :-)
    Nagyon szépek, a nagy kedvenc a szívecskés fedőlakk :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek a kollekciónak nagyon szép a fedőlakkja.majd meglátjátok:)

      Törlés
  6. a dobozban nézegetve őket a pink kivételével nem igazán tetszettek. de a körmeiden már látom, hogy mindegyik gyönyörű! pedig már nem akartam újabb lakkokat venni, de lehet, hogy nem fogom tudni megállni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tyűűű.köszi :) örülök,hogy tetszik:)):)

      Törlés
  7. Nekem a kedvenc a barbipink :DD

    VálaszTörlés
  8. a szivecskés fedőlakk a kedvenc *-*

    VálaszTörlés
  9. A púderrózsaszín tetszik nagyon, meg a fedőlakkjuk, de a többi nem teljesen az én színvilágom.

    VálaszTörlés
  10. uh az a piros és liquid sand!! imádom és minnie-t is :D

    VálaszTörlés
  11. Nálam az Innie minnie mightie bow nyert :]

    VálaszTörlés
  12. Ez a szivecskés fedőlakk annyira tetszik! ♥
    Egyébként a krémes rózsaszín meg a világos rózsaszín nagyonnagyon szépek.

    VálaszTörlés
  13. Na ezt nem kellett volna megnéznem!!:D
    ÁÁÁ nekem nagyon kell ilyen.:)
    Csodálatos színe van mindnek!

    VálaszTörlés
  14. a krémes pink és az utolsó,a piros tetszik a legjobban :) gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  15. Liquid sandben ez a szín érdekes módon nem annyira tetszik (sem OPI, sem Zoya), pedig oda-meg vissza vagyok ezekért a "homokos" lakkokért. :) A másik három viszont jöhetne máris! ;) Nekem tetszenek ezek a mini kollekciók, reális áron 4 lakkot adnak, mire elfogynak, úgyis lesz új kedvenc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is igy vagyok. mire elfogynak tuti más lesz a kedvencem :)

      Törlés
  16. Nagyon tetszik ez a szett, remélem Magyarországon is boltokba kerül mihamarabb :)

    VálaszTörlés
  17. A pink és a szívecskés jöhetne is hozzám, de azt hiszem ezt a minidobozt meg is nézem magamnak! Köszi a tesztet!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!