2013. május 16., csütörtök

Opi-Summer flutter 2


Opi Summer flutter pink csodalakkjáról itt irtam már,ez volt az első amit kipróbáltam,és amit nagy kiszerlésben is megvettem.
Most sorra venném a fennmaradt 3 lakkot,amiket egy-kettő :D húzásra ki is próbáltam..

A narancssárga lakk Flit a bit nevet viseli.Nekem tetszenek ezek a szinek,igaz nagyon ritkán hordok ilyen lakkot.Semmi bajom a szinnel,egyszerűen nekem ez hangulatfüggő,és úgy érzem ez a lakk csak barna bőrrel hordható.
Wing it! egy csillámos pink,nem hittem benne,hogy szuper lesz a fedése.Ennek ellenére kellemesen csalódtam.Nagyon hasonlit pár lakkra,de erről pár sorral lejebb lesz szó.
Catch me in your net egy csillogós kék,erről láttam már teszteket és nagyon tetszett.Ez az a szin illetve lakk amin gondolkozok,hogy kéne teljes méretben is.


Flit a bit:















Imádom ezeket a mintákat.Most olyan halloween hangulatom volt,legalábbis ilyen fantáziát láttam ebben a lakkban.Szerintem jól sikerült a pókháló illetve a két pókocska az egyik igaz piros lett de szerintem megállja a helyét.


Wing it!







Ebben a lakkban kellemesen csalódtam,mert egy rétegben is jól fedett.Ez a szin nagyon hasonlit a Minnie egyik lakkjára,vagy ide sorohatnám a Cg Degress lakkját is.Nem nagyon kedvelem ezt az árnyalatot,valahogy nekem olyan semleges,semmilyen reakciót nem vált ki belőlem amikor ránézek.



Catch me in your net








Ez a kék lakk fantasztikus. 2réteges nagyon de nagyon szép,glitteres és imádom. Ahogy észrevettem,árnyékban zöldes szinben lehet megcsodálni,napfénynél viszont mesés kék.


Muszáj volt ezzek is alaktinaom valami turpisságot.Ehhez a lakkhoz,Essence Smokey lakkot használtam,de esküszöm a végeredmény telitalálat.





Összességében ez a kollekció nekem nagyon tetszik,igazi nyárias,mindegy szint eltalálták.
A csomagolása hipercukker a pillangókkal meg a virágokkal.
Azt sajnálom,mostanában nem kedveskedik az Opi ilyen cukker kollekciókkal,szerintem igazán lehetne minden nyáron valami nagyon szuper vidám kollekció.









Kedvenc szined innen?

37 megjegyzés :



  1. A narancs meg a kék nagyon szép :),
    Narancs színek nagyon tetszenek mégis nagyon-nagyon ritkán használom őket, pedig van belőle elég sok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. narancs nekem olyan amit nem szivesen hordanék. legalábbis most igy érzem :D

      Törlés
  2. A kék és a narancs tetszik legjobban, volt egy nagyos hasonló kék Essence lakkom. A pókhálós köröm nagyon cuki. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerelmes vagyok abba a narancssárgába *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. blogsalekor lecsaphatsz majd rá:D

      Törlés
    2. Hű, lehetne, hogy félreteszed nekem? A Satsuma után rájöttem, hogy tetszenek az ilyen anracsok, az viszont nem fed túl jól...

      Törlés
    3. persze,hogy lehet :) vigyázok rá mint a himes tojásra :)

      Törlés
  4. most újra használni akarom a catch me in your net lakkot :DDD Imádom! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj szerencsés vagy,neked meg van nagyban:)

      Törlés
  5. Pókember rulz, nagyon szép lett. És az a kék, az meseszép, alapjában véve is, de plusz az essence és ahh :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép színe van a narancsnak. Én már most azonnal magamra is kenném!! :)

    VálaszTörlés
  7. Jajj a pókhálós <3
    Narancsot nem igazán használok, de kezdek egyre jobban nyitni felé, a kék viszont a smokey fedőlakkal valami brutál jó párosítás :O

    VálaszTörlés
  8. Ez a kék valami mesés. Nagyon tetszik. ( :

    VálaszTörlés
  9. Magamat is meglepve a narancs tetszik legjobban. Meg dsak hasonlom sincs, amit kezdek banni.

    VálaszTörlés
  10. Nekem is a narancs és a kék lakk jön be!
    Főleg a kék,nagyon szép.
    Csodás a zöldes árnyalattal!:)

    VálaszTörlés
  11. Hát belőlem a csillámos pink elég heveny reakciót váltott ki, amikor ránéztem:
    "Atyavilááááág, ez kell, kell, kell!"
    Valami ilyesmit. :) De amúgy abszolút megértem a vonzódást a kék iránt, mert gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
  12. Mind nagyon tetszik, de szintén engem is meglepett, hogy ez a narisari mennyire bejön, pedig amúgy eddig eszembe sem jutott :). A kék pedig olyan gyönyörű nyaralós-tengeparti aaahw.

    VálaszTörlés
  13. Mindegyik tetszik, nagyon nehezen tudnék választani, de ha mégis, akkor a narancs lakk a kedvencem :-)
    Mondom ezt úgy, hogy nem különösebben hordok narancs színű lakkot, de lehet ezzel kivételt tennék :-D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek, most talán a kék tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  15. A kék a kedvencem, es szerintem nagyon hasonlít az egyik Essence lakkra, a Choose me arnyalatra. Ha gondolod nézd meg nálam, tegnap raktam pont fel:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  16. az első tetszik a legjobban. nekem is a tök jutott róla eszembe, így értem a halloweeni mintát :)

    VálaszTörlés
  17. Mind kettő nagyon szép.de nekem valahogy a kék jobban tetszik..pedig alapvetően nem igazán vagyok kék párti.:)

    VálaszTörlés
  18. a narancs és a kék nagyon gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  19. A kék a kedvencem. =) Az a nyomdázott pókháló viszont nagyon király. :D

    VálaszTörlés
  20. a kék csakugyan mutatós,de a narancs mindent visz!!!ránézek és eltűnik a szomorúság és a rosszkedv :) 1 hét narancslakk felér egy terápiával :D

    VálaszTörlés
  21. A narancs tetszik a legjobban, igazi mosolygós szín. :)

    VálaszTörlés
  22. nekem a piros, meg a kék tetszik :)) a narancsot sajna nagyon nem szeretem :( de a minta rajta tök jó :))

    VálaszTörlés
  23. a narancs tetszik a legjobban, talán a finishe miatt.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!