2013. május 23., csütörtök

Pupa China blue


Ezt a lakkot potom egy euroért vettem,mivel a csomagolás "régi" de a lakk nagyon is új.
Engem nem zavar milyen üvege van egy lakknak,régi új,kicsi nagy. :)

Ezt a lakkot nem szándékoztam megvenni,valójában az ilyen mély tonusú kéket nem kedvelem magamon,de volt ebben a lakkban valami csábitó.



A képeken látszik,napfényben olyan lilás árnyalata is van-legalábbis az üvegben ilyen-,szerintem nagyon jól jártam vele. Imádom az ilyen szineket,amik nem sima snassz felkenem kék és kész,hanem van benne,kis mikroglitter vagy éppen douchrome-ra hajaz.

Felkenve ilyen a China blue,egy rétegben is tökéletes volt :) Fedőlakkot nem kentem rá,mert az üvegen a felirat azt jelenti,hogy csillogós,szóval önmagában is tudnia kell azt amit képesek vagyunk fedőlakkal kihozni belőle.









Árnyékban ilyen lenne:





szeretitek a kék lakkokat?

28 megjegyzés :

  1. Hát ez valami csodálato! :9 Ilyet keresek már egy ideje, egy Essie lakot néztem ki, de mindig hezitálok... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az essie nagyon jó márka.abban nem lehet csalódni hidd el :)

      Törlés
    2. Igen, most is az virít rajtam, csak valamiét mindig visszakozok... mondjuk úgyis meg fogom rendelni egyszer... :D

      Törlés
    3. mi a neve ami tetszik? és miért gondolkozol rajta?

      Törlés
    4. Aruba blue <3 Hát mert hogy miért költsek megint lakkra... :DDD

      Törlés
  2. úgy néz ki, hogy ma ilyen kék lakkos nap van, én is pont egy sötétkék lakkról posztoltam:))
    egyébként nagyon szép színe van, nekem tetszik!:)

    VálaszTörlés
  3. hű de szép. imádom az ilyen sötétkék lakkokat. *-*

    VálaszTörlés
  4. Szerelmes lettem ebbe a lakkba. Imádom a kék lakkokat, főként a sötétkéket. Pont nekem való ez a szín... *_*

    VálaszTörlés
  5. Ugyanilyen színű Aden lakkot vettem potom pénzért:-)
    Alix

    VálaszTörlés
  6. Úh régen csomó hasonló színű lakkom volt, de már rég egy darab sincs. Most meghoztad a kedvem :D
    beautbymiamay.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  7. Rajtam is egy világosabb kék van. Igazi nyári szín :)
    A sötértekért annyira nem rajongók,de ez fantasztikus!

    VálaszTörlés
  8. Megfájdul a szeme, olyan gyönyörűen csillog. :)

    VálaszTörlés
  9. napfényben olyan, mintha élne a lakk :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép színe van! =) Picit hasonlít az essence colour 3 kék lakkjra, ami a kék árnyalatát illeti. (Most nem jut eszembe apontos neve. :D)
    Mostanában a kék lakkok a gyengéim... :D

    VálaszTörlés
  11. gyönyörű, hogy milyen fényes fedőlakk nélkül is!

    VálaszTörlés
  12. gyönyörű, hogy milyen fényes fedőlakk nélkül is!

    VálaszTörlés
  13. én szeretem a kék szín (is) ...csodás napfényben :) megigéző :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép, nem gyönyörű vagy inkább csodás..:D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép, ezeket a kékeket nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  16. nagyon szép :)) a kéknek még nem láttam olyan árnyalatát lakkban, ami ne tetszene :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!