2013. május 27., hétfő

Pupa Clio

Clio egy amerikában élő olasz csajszi.Ő is a youtube által lett hires,ő sminkes inkább mint lakkos.
Neki is van saját műsora amit nagyon kedvelek,és szivesen forgatom a megjelent könyvét is.
Az ilyen bloggereket illetve youtube-os halandókat szeretem,nem hordják fent az orrukat,és mégis kedvesek tudnak maradni,akkor is ha némi hirnevet szereztek maguknak.



Cliot is felkérte a Pupa,hogy csináljon saját testre szabott lakkokat-is- ezek közül,igaz csak kettő jelent meg-nekem a zöldes tetszett.
Szine őszies de nagyon kellemes,olyan egyszerű,de mégis sok fantáziát láttam benne.
Nagyon jól fed,egy rétegben is,igaz a másodikat is felkentem,a tökéletesség eléréséhez.



Mimi green nevet viselő lakk,nekem elsőre belopta magát a szivembe.
Nézzétek meg a képeket:)






Kis szinátmenettel.
Imádom a pelyhes lakkot,ehhez a Nfu oh lakkját használtam.

















Felhsznált lakkok:





14 megjegyzés :

  1. Amúgy is mostanában akartam elővenni a pelyhes fedőlakkom, de most ezekkel a képekkel teljesen meghoztad hozzá a kedvem!
    Szép ez a Pupa lakk, de most mégis az a lime zöld szín fogott meg a pelyhessel együtt :3

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik;-)
    Pelyhes nálam is mostanában háttérbe szorult. Alapjaraton nagyon szeretem de sajnos nem minden szinhez passzol.

    VálaszTörlés
  3. Nekem simán nem tetszik annyira de az átmenettel nagyon szép lett, olyan trópusi madaras, vagy nem is tudom. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem magában nem igazán tetszik ennek a lakknak a színe, de átmenettel és a kis pelyhessel már nagyon különleges! :)

    VálaszTörlés
  5. imádom ennek a lakknak a színét, ha csak pelyhessel kened le...hát szerintem isteni lett volna bár így is nagyon szép csak ugye a zöld mégsem a szívem csücske :) egyszóval, megint jót alkottál ;)

    VálaszTörlés
  6. különleges a színe ennek a kék laknak. nem a kedvenceim, de ezt a színt szívesen viselném.
    mai neon pinkem: http://nagellacken.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  7. szuper lakk, és nekem így képre nagyon szimpi a csajszi. :)

    VálaszTörlés
  8. Mennyi zöld *-* Egyszer tudnál csinálni egy posztot a kedvenc OPI lakkjaidról ? :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. A végeredmény tetszik legjobban :]

    VálaszTörlés
  10. Szuper szép színe van ennek a lakknak!:)
    Nagyon tetszik színátmenettel is.
    Te mindig olyan jókat találsz ki.:)

    VálaszTörlés
  11. komor hangulata van a pupának,nem szívesen viselném,de a pelyhessel lehet meggondolnám :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!