2013. május 1., szerda

Pupa kékség



Második Pupa lakkom egy kék lakk,mikroglitteres.
Amikor megvettem azon gondolkoztam tuti át fog ütni majd a körömvégeken,és nem fog tetszeni.
Ennek ellenére óriási meglepetés ért.Olyannyira jól fedő lakkról van szó,hogy csupán egy réteg kell belőle.

Nagyon tetszik a szine,van ilyen kék lakkom de az Essence és fele ennyit sem tud.
Imádom ezt a lakkot,tényleg igazi nyári szine van.
745 pearly light blue nevet kapta,a csomagoláson csak szám van.








Tollas matricára esett a választásom.
Nagyon édesek ezek a water matricák.Nekem mindegy szin tetszik...












tetszik nektek ez a kék lakk?

11 megjegyzés :

  1. gyönyörű ez a lakk:)) meg a matrica is nagyon feldobja:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép kék, a matrica is szuper, a türkíz tollal is megnézném :D

    VálaszTörlés
  3. Szép a lakk és cukik a tollak!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, és ez is nagyon jól áll :-)

    VálaszTörlés
  5. A szín bár szép, de nem az én világom, matricák viszont nagyon tutik!

    VálaszTörlés
  6. Még sosem próbáltam pupa lakkot, hol lehet őket venni?

    VálaszTörlés
  7. Szép, szép, de itthonra nem kéne. Ellenben ezek a matricák nagyon jók:)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is van hasonlóm.Egyszerűen nem tudok betelni vele :D

    VálaszTörlés
  9. te jó ég, ez a matrica ez egyszerűen eszméletlen jó!!! imádom a tollakat... :) még a hátamon is van egy, számomra elég sok jelentősége van a tollaknak :) megkérdezhetem, hogy honnan van? ha tusok, ilyet feltétlenül szeretnék szerezni! :D a lakk is nagyon szép színű :)) bár már biztos feltűnt, hogy a kék és fekete lakkokért mindig odáig vagyok... :DD

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!