2013. május 12., vasárnap

Pupa kit


Pupa luxury nail kit,egy kis fillteres glitteres szütyőben van,3 lakkot rejt.

A purple kit mint a neve is sejteti,bordó árnyalatú szineket takar,egy kivételével ami egy átlátszó alaplakk lenne.
Eddig nem nagyon érdekeltek az ilyen szettek,maga a Pupa sem vonzott,ezt a szettet teljesen jó áron vettem meg,5 euro volt 3 lakk.

Itt megragadom az alkalmat és irnék pár szót 2 Pupa alaplakkról.
Mivel mostanában sűrűn váltogatom az alaplakkjaimat,úgy döntöttem kipróbálom ezeket is..
Az egyik lakk egy intenziv növekedést serkendő alaplakk,nagyon bejön,mivel úgy vettem észre,hogy semmilyen lakkot rákenve is elég rendesen birja a kiképzést.
A másik alaplakk sárgulás elleni,nekem ez különösen tetszik,mivel a körmömön matt lesz a lakk.



Növekedést serkentő 
Sárgulás ellen


Visszatérve a kitre a csomag hátulján használati utasitás látható:)
Nekem ebben kitben a legjobban a holo fedőlakk tetszik,majd meglátjátok ti is.





Nagyon cukker ez a mini szütyő,a szine is tetszik.Zipzár részén a Pupa neve is szerepel,igazán igényes kit szett lett.




Kibontva szépen elhelyezve láthatjuk a lakkokat,tökre jó,hogy ilyen műnyag tartóba vannak belerakva.




Bordó lakk első ránézésre szerelem.Imádom az ilyen árnyalatokat.




Alaplakk sima átlátszó.Erről különösebbet nem lehet irni.



Holos fedőlakk is jól teljesitett,enélkül is szép lenne a bordó lakk.



Felkenve ilyen a bordó lakk








Egyszerűen mesés szine van.Imádom a mikroglitteres bordós lakkokat,egy rétegben szépen terült a körmömön,pikk-pakk megszáradt.

Erre rákentem a holos fedőlakkot kiváncsi voltam mit tud.Igy különösen tetszik nekem,de enélkül is simán horható a bordó lakk.













nektek tetszik ez a szett?
és a bordó lakkokkal hogy álltok?

18 megjegyzés :

  1. Ohh nagyon jó ez a szett, a lakkok pedig gyönyörűségesek, főleg együtt*.*

    VálaszTörlés
  2. Te Ágiiiii, ezt most elírtad vagy tényleg 5€-ért vetted????????????????

    VálaszTörlés
  3. tetszik ez a szettes megoldás, a táska is cuki. a lakkok nagyon szépek, a holo fedő a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a bordó valami eszméletlenül szép, nekem magában jobban tetszik, de a fedőlakkot megnézném mondjuk fekete vagy valami mély lila lakkon :]

    VálaszTörlés
  5. Tényleg ennyi volt:-D
    Volt még 3 masik színben is. Kék nude szürke. .ha jól emlékszem

    VálaszTörlés
  6. ezek valami meseszép lakkok! Mostanában rákattantam a rózsaszínes bordós lakkokra! Nekem nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cuki ez a szett, és a lakkok együtt mesések :)

    VálaszTörlés
  8. Minden centet megért ez a szett. A bordó magában is csak úgy kiabál a lakkozásért, fedőlakkal meg elképesztő:)

    VálaszTörlés
  9. csodaszép lakkok, és a csillámos valami eszméletlenül gyönyörű *.*
    a bordónak is olyan szép, különleges színe van :)

    VálaszTörlés
  10. Eszméletlen színe van a bordónak magában is, de ez a holo fedő. Ez aztán jó vétel volt!

    VálaszTörlés
  11. Szuper kis szett, tényleg gyönyörű magában is a bordó lakk és a holo lakkal is mesés.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, már várom, hogy én is újra festhessem a körmeimet. Most szedettem le nemrég a műkörmömet, még várnom kell, hogy valahogy emberi állapotot érjenek el. De addig is csodálom a te gyönyörűséges lakkjaidat.

    VálaszTörlés
  13. nagyon szép :)) még sosem volt bordó lakkom, de most totál kedvet kaptam :D

    VálaszTörlés
  14. nagyon szépek! :) eddig még sosem volt bordó lakkom, de most totál kedvet kaptam :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!