2013. május 10., péntek

Ruby wing zöld azaz szinváltós lakk II.



A héten érkezett meg ez a lakk,muszáj volt vennem még egyet ebből a kollekcióból. Ezt a szépséget az amazonról rendeltem.
Gypsy nevet viseli,és nekem nagyon tetszik a menta szine.







Őszintén féltem,hogy nem fog eléggé fedni ez a szin,mivel tapasztalataim szerint a világos lakkok többsége nem fed jól,kicsit óckodva kezdtem neki a lakkozásnak.
Meglepő módon egy rétegben is tökéletesen fedett,felkenve magában ez a szin nekem tényleg nagyon tetszik.
A napon mégjobban bejön.Úgy érzem nagyon jól választottam,tökéletesen elégedett vagyok magával a lakkal és a minőségével is.




Napon










Muszáj volt bevetnem a matt hatást.Kiváncsi voltam veszit-e a varázserejéből,de ugyanigy müködik a dolog:)






tetszik nektek ez a szin?

30 megjegyzés :

  1. Jaaajjj! Ez nagyon széééép! :)

    VálaszTörlés
  2. Ohh, nagyon szépséges,mindkettő színben *.*

    VálaszTörlés
  3. ó, nagyon tetszik, és mattítva is csodás :-)

    VálaszTörlés
  4. Júj ez tök j, nagyon szép mind a két színe! :))

    VálaszTörlés
  5. hűű tök jó. :)
    mattítva is nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés
  6. Hűű nagyon szuper, eddig még nem is találkoztam ilyen lakkal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig egy testvéréről irtam már:) annak nem ilyen szép a szine,de nem rossz:)

      Törlés
  7. De jó!!! :)) Nagyon tetszik ez a két szín. (:

    VálaszTörlés
  8. Jaj ez is nagyon tetszik, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez valami gyönyörű :))

    VálaszTörlés
  10. De jó ez a lakk! Bár nekem ez nem igazán menta szín, hasonló, de nem menta, inkább kékes :)

    VálaszTörlés
  11. uhh, mindjárt eléred a félezres követők számát !! hatalmas grat Ági!!!!!!!!!!!

    <3

    VálaszTörlés
  12. ez a the best színváltós lakk!!!

    VálaszTörlés
  13. De szuper! :) A menta színe jobban tetszik, főleg mattítva :)

    VálaszTörlés
  14. mattitva nagyon állat!! mondjuk anélkül is... :D

    VálaszTörlés
  15. Mindkét verziót imádom. Csodálatos..zöld lakkok 4ever ♥

    VálaszTörlés
  16. aztaa mintha világítana, gyönyörűű lakk
    ez a zöld annyira különös, szemet kápráztató szín :)

    VálaszTörlés
  17. Hát ez a színváltós dolog még mindig nagyon jó! =)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jóó :D ilyen színű lakkom van nekem is!:DD (most épp ilyenre van ki lakozva a körmöm) :D

    VálaszTörlés
  19. milyen trükkös lakk,elfogadnám :) csodaszép és matt verzióban is *.*

    VálaszTörlés
  20. hihetetlen, hogy ez ugyanaz :D gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  21. hihetetlen, hogy ez ugyanaz Oo gyönyörű mindkét szín :) *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!