2013. május 14., kedd

Sinful colors-neon pink


 Ha nyár akkor nálam a neon lakkok szezonja.Mindegy milyen szinű,ha neon tuti megveszem :D
Mivel pink mániában szenvedek,ezért amikor megláttam ezt a lakkot a pulton tudtam,hogy kell.
Sima egyszerű kiszerelés,semmi extra,15ml-es csodaszin csak úgy felreppent a körmömre.
Nem bonyolitottam túl a dolgot,erre nem való nálam se nyomda se más,csak egyszerűen maga a szin.




24/7 nevet kaptam esküszöm nem tudom mit jelent....2 rétegben tökéletesen fed,és nagyooon neon.
Nem vagyok barna-csutka fehér bőröm van- de olyan szinten szép napsütötte szint kölcsönzött a kezemnek,hogy magam is meglepődtem.

Mint általában a neon lakkok ez is fél?-matt.Nem kentem rá fedőlakkot mert kiváncsi voltam,nektek igy is tetszik-e.













neon lakkok jöhetnek?

26 megjegyzés :

  1. Minden mennyiségben! :D Főleg a pinkek, mert én is a rózsaszín-korszakomat élem... ismét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam ez ilyen visszatérő :D pink-kék pink -kék :D

      Törlés
  2. Még szép hogy jöhetnek*.* Csodáálatos színe van*.*

    VálaszTörlés
  3. Gondolom, a 24/7 azt jelenti, ejjel-nappal, egesz heten neon pink lakk. :) A kepeket nezve megertem, bar fenyesen meg egy picit jobb lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iagazd van :D :D igy még jobban tetszik :D

      Törlés
  4. Imádom a neon színeket! :)
    Gyönyörű ez a rózsaszín is! :)

    VálaszTörlés
  5. Úristen. :D Ilyen pink lakkot keresek. :D

    VálaszTörlés
  6. ezt el bírnám viselni szerintem egész nyáron a lábaimon :D

    VálaszTörlés
  7. Na, már megírták előttem a villámkezűek a jelentését. Gyönyörű a szín <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondom én,hogy az antibió rombolja az agysejteket :D nem tudok gondolkozni sem lassan :D

      Törlés
    2. De már nem sok van, abbahagyod, és belendülsz biztos :-D

      Törlés
  8. jujj ez gyönyörű! imádom a pink lakkokat:)
    neon lakkom csak 1-2 van, lehet, hogy nyárra be kéne szereznem párat...

    VálaszTörlés
  9. neonból a legszebb a rózsaszín, és nagyom jól mutat a körmödön :)

    VálaszTörlés
  10. Barbie! :) nagyon szép, főleg a nyári lebarnult bőrön

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó nyári színe van!!

    VálaszTörlés
  12. Awww, de szép színe van. :}

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik! Nálam is a rózsaszín az abszolút favorit, ilyenkor pedig kifejezetten tetszik az, amelyik lebarnult bőrön is jól mutat :-)

    VálaszTörlés
  14. Ilyen világos pink neon nem annyira bejövős :)

    VálaszTörlés
  15. igen, sajnos (?) elég sok neon lakk félmattra vagy egyenesen mattra szárad. De ugye ezen egy csodás Seche vite fedőlakk nagyot változtat. :)
    A neon nekem is a nagy nyári favoritom <3 nem tudok és nem is akarok lemondani róluk! :) mondjuk még a neon pedit nem próbáltam..:D

    VálaszTörlés
  16. Nem vagyok oda a neon lakkokért, de ez még pont nagyon bejön :]

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű színe van ennek a lakknak :)

    VálaszTörlés
  18. Én is imádom a neon lakkokat, abból is előszeretettel használok rózsaszínt :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!