2013. május 11., szombat

Step by step-Running gradient





Nem tudom,ennek a manikűrnek van-e valami speckó neve vagy sem,mindenesetre az elkészitése elég egyszerűnek tűnhet.

Az ecsetet jobban megválaszthattam volna,valamiért túl vastag ecsetet használtam.Végeredményben a mani tetszik,legközelebb finomabb ecsetet választok a pontosabb vonalak érdekében.

Elsőnek felkentem a fehér lakkot alapnak!


Ezután egy adag volágos lakkot öntöttem alufóliára.



Következő lépésben ezzel a szinnel az ecsettel elkezdek a köröm közepére mintát,vonalakat rajzolni.


Ezt addig ismételtem amig a minta olyan nem lett mint szerettem volna.


A köröm végére ezt megismétlem egy sötétebb szinnel.
És voliá:











felhasznált lila lakkok:




 nektek tetszenek az ilyen manikűrök?

43 megjegyzés :

  1. nem is hallottam erről még, de nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Na ezt lassan ki kéne már próbálnom :))

    VálaszTörlés
  3. Ez tipikusan az a mani, ami hosszú körmökön mutat csak jól-szerintem. Nekem tetszik.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!
    A színek is jól harmonizálnak egymással.:)
    Jobban vagy már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hörghurutom van:)
      most anitibiotikum kúrám van de valamivel jobban érzem magam :) gondolom az atombomba gyógyszerek segitenek valamit
      Te hogy vagy?

      Törlés
    2. Nekem most épp a gyomrom görcsöl,de úgy,hogy itt ülök görnyedve és ha megmozdulok baromira fáj.:( Pont mennénk egy kerti partira,de úgy néz ki ki kell hagynom ha nem javul.Szerintem ráhúzódott a gyomromra a vírus a megfázásból.:((

      Törlés
    3. huuuuu. gyogyulgass !!!
      ezzel nem nagyon lehet szórakozni,nekem 1 nap alatt olyan szinten átalakult a torokfájásom hörghuruttá,hogy csak lestem.

      Törlés
    4. Tegnap már én is azt hittem,hogy tök jól vagyok,semmi különöset nem éreztem.Erre ma felkelek és tessék.:(
      Te is gyógyulgass,pihenjél.:)

      Törlés
    5. :( De ugye nem valami fizikai munka? Mert akkor nehezen fogsz gyógyulni...

      Törlés
    6. a párom ékszerész:) én vagyok a jobb keze :D nem vagyok túlterhelve,hozott már briost,kávét csokit :)

      Törlés
    7. Az jó,ha melletted van.Az én párom is támogat ilyenkor és nem engedi,hogy kiszolgáljam magam.Mindent elém rak.:))

      Törlés
    8. Jaja, nagybetűvel FÉRFI,mert manapság sajnos ritka már....
      Nekünk szerencsénk van. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó színeket választottál a manikűrhöz, nagyon tetszik ez a technika :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vagy, mostanában csak ámulok, hogy miket hozol össze. Megpróbáltam az átmenetes-celluxos dolgot mégiscsak (ami Instagramon van), de még gyakorolni kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) remélem hamarosan megkapom az ecseteket az akrilfestéshez,akkor belelendülök a szép manikűrökbe.:)
      sikerült összehozni?

      Törlés
  7. tök jó lett. ezt is tutira ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, ez nagyon jó, én is akarom kipróbálni! És jók a színek is!!!

    VálaszTörlés
  9. Általában akril festékkel szeretek mintákat készíteni,jobban tudok dolgozni a picit hígabb állaggal. :)
    Kedvet kaptam ehhez a manihoz,de szegény körmeim elég kis pindurkák,lecsaptam őket az ajtóval.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alig várom,hogy megérkezzenek az ecsetek :D akril festés sokkal szebb és precizebb,de nekem maradt a lakk :D itt javitási lehetőség nincs :D
      uh az fájdalmas lehetett :( :(

      Törlés
  10. .en altalaban csak sima egyszinure szoktam lakkozni, de ezzel beprobalkoznek :)

    VálaszTörlés
  11. Ú, ez de jól néz ki, nagyon szép lett, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  12. Nem kekeckedni akarok, csak szólok, hogy nem gardient, hanem gradient (csak azért szólok, nehogy valaki beszóljon miatta) Egyébként nagyon jól néz ki, szerintem nem kell hozzá vékonyabb ecset, így valahogy vizesebb a hatása. Nagyon szép (:

    VálaszTörlés
  13. Naggggyon bejön, Nálad találkoztam először ezzel a technikával, like! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű ez a lakkozás, nagyon tetszik. Amúgy pedig jobbulást <3

    VálaszTörlés
  15. most látom először ezt a megoldást átmenetre, de nagyon tetszik :)
    annyi ötletet adsz, hogy már nem tudom melyikkel is fogom kezdeni :D

    VálaszTörlés
  16. ÁÁÁ? de csúcsszuper lett! *.*

    VálaszTörlés
  17. Egyszerű és mutatós. A színválasztásod pedig 5*! :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik, én is ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  19. Ez nagyon cuki lett és a színek is szépek! :)

    VálaszTörlés
  20. nagyon ötletes és szuper a színkombináció! nagyon tetszik ez is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!