2013. május 31., péntek

Szines francia manikűr


Első szines francia manikűröm,elkészitése nem nagy ördöngősséget követel,de némi nemű kézügyesség kell hozzá. :)
Jelen esetben nem jó napon választottam ehhez a manihoz,mert nem voltam formában,sajnos a lakkozás már csak ilyen: kedv kell hozzá.
Nem lett rossz az egész,szerintem jó kis szineket választottam ki,igazából a pontozó ami hiányzott a tökéletességhez.
Lehet inkább valami matrica is kellett volna hozzá,nem tudom,de egy jó kis fedőlakkal lehet korrigálni a szépséghibákat.




China glaze tűnt nekem szimpatikusnak,igazából tudtam volna sok szin közül válogatni,próbáltam firss nyárias szineket felkenni.







Opi Emerald city fedőlakkal nekem nagyon tetszik,igaz gél finishe van. Ehhez a francia manihoz nálam nagyon posszolós darab,különleges.
Nem szerettem volna olyan fedőlakkot alkalmazni ami túl sok lett volna,vagy éppen túl szines,egyszerű mégis látványos. Szerinem ez a lakk pont ilyen.






bejövős vagy felejtős?

23 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett :) bár nekem műkörmöm van, de mindig valami színes franciát szoktam kérni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem műkörömben nagyon szép a francia mani.

      Törlés
  2. Bejövős. Nagyon. :-)) Igazi nyári, vidám manikűr! :))

    VálaszTörlés
  3. Király lett, a konfettivel meg még jobban tetszik :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Nagyon jól mutatnak így a színek! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép. Csillik nélkül jobban bejön :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép:) mondjuk én a kékkel nem vagyok megbaratkozva, de csak azért, mert a többi világos, ő pedig sötét:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aham valami világosabb kék kellett volna :D majd legközelebb

      Törlés
  7. hú ez nagyon jól néz ki!! :))

    VálaszTörlés
  8. Cuki lett! =) Nekem fedőlakk nélkül jobban tetszik. =)

    VálaszTörlés
  9. uh nagyon klassz, és ezek a színek! ilyenkor azért nagyon sajnálom h nem lehet hosszú körmöm! talán én húztam volna alájuk egy fekete vonalat és úgy a fedőlakk...de már ez csak az én továbbképzelésem :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj nagyon aranyos,olyan vidám a sok színtől!:)
    Én is szeretem a francia lakkozást,főleg,ha van benne fantázia.:)

    VálaszTörlés
  11. én is kicserélném a sötétkéket egy baby boy kékre :) különleges ez a géles hatású fedőlakk,szokatlan,a rózsaszínen mutatna a legjobban szerintem :) a pici négyzetek pedig vagányak :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszenek az ilyen manikűrök! : )
    Én nemrég neon színekkel szerettem volna elkészíteni,nem olyan bonyolult az elkészítése,de nekem mégsem sikerült szépre, ezért rögtön le is mostam:D.

    VálaszTörlés
  13. nem kedvelem a farncia manikűröket mert rövid körmöm van.lehet csak az irigység beszél ám belőlem :D nem komolyan,valahogy nem vonzott sohasem az ilyen jellegű manikűr.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett! Olyan vidám és nyárias :D

    VálaszTörlés
  15. fedőlakkal szuperjó lett, nagyon nyárias :)

    VálaszTörlés
  16. jajj, de szuper lett! <3 annyira tetszik. (:

    VálaszTörlés
  17. De kis vidám! :) Ez a fedőlakk nagyon kis vicces.. amikor megláttam az első fedőlakkos képet, azt hittem pixeles a kép, és várni kell még egy picit, hogy betöltsön.... Jaj,de kimerült vagyok már. :D :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!