2013. május 10., péntek

The best lakklemosók



Nem tudom ti hogy vagytok vele,nekem elvette a kedvem a csillogós lakkoktól pár lakklemosó.
Alapból nem látom kiméletesnek a csillogós lakkal kikent körmeimet alufóliában áztatni 10 percekig,már ettől kiráz a hideg....
Nagyon kedvelem a csillogós lakkokat,vannak kifejezett kedvenceim,de a lemosásukra forditott idő elvette a kedvem tőlük.

Múlt héten amikor volt pár szabad percem,youtbe-on ráakadtam egy Sephora-s lakklemosóra,ami miatt leültem ....szó szerint...és azt mondtam nekem ilyen kell!Az ára nem volt meggyöző mivel 10 euro sok x ml-ért,akkor is ha tökre jó és szuperül működik.Láttam van home-made változata,de nem volt kedvem szórakozni vele,igy hanyagoltam a dolgot.

Aztán jött egy Kiko-s hirlevél,akkor megláttam a Kiko oldalán is van ilyen.
Azonnal megvettem :)
Bevallom őszintén,Kiko cuccokért nem rajongok,nincs semmi különösebb bajom a márkával,de nem érzem magaménak igy mostanában erősen kerül a Kiko boltokat.

Beváráslás alkalmával találtam egy másik márkában is,szóval kipróbáltam mindkettőt,igy van hasonlitási alapom.





Kiko egy hangyányit nagyobb,mint a Maybelline. Legalábbis a doboza mindenképp,belül nem tudom ez jelent-e különbséget.

A mágikus körömlakklemosó úgy működik,hogy a dobozba dugjuk az ujjunk,a benne lévő szivacs a mozgatás hatására leszedi a körömlakkot.
Én eddig ilyet még nem láttam-nem nagyon szoktam lakklemosó után futni-szóval ha régóta létezik is elkerülte a figyelmem.







Kiko belseje

Maybelline belseje


Minden ujjamon más és más lakkot viseltem.
Kisujjamon a Cg Dance baby-t aminek a fele misztikus módon az asztalra folyt
Rimmel Diamond dust gyürüsujj-fekete
Rimmel Ruby piros bemutatós ujj
Nicole by opi nemtudommianeve mutatóujj.





Dance baby és a Diamond dust-ot a Kiko-ban próbáltam ki.
Dance baby próbája:




Egy fél pillanat alatt leszedte a lakkot.:)

Diamond dust-ot direkt nem lehúzható alappal lakkoztam.





Fél perc alatt lekapta a sand hatású lakkot.Nekem ez nagyon jó hir,azért is mert szemmel látható az eredmény.
Második menetre az eredmény 100%,mindenhol szép tisztalett a körmöm :)


Most jönnek a Piros sand és a Nicole by opi lakkok Maybelline közreműködésével.







Azt hiszem ez az utolsó kép magáért beszél.

Rengeteg időt megspórolok ezzel a lakklemosóval-2perc alatt lemostam 4 körömöm,ezek közül 3 csillogós,imádom az illatukat,kiméletesek és számomra ezek maradnak a tökéletes lakklemosók. :) Ha választanom kéne Kiko vagy Maybelline nem tudnék mindkettő tökéletesen teljesitett nálam.
Annyit még,hogy a Sephora is ugyanigy működött a videoban,szóval nem hiszem,hogy nagy különbség lenne a két illetve három általam ismert márka közt.
Amikor kifogyóban lesz a lakklemosó sem kell aggódni.Simán ki lehet venni a szivacsot szappanos vizzel jól ki kell mosni,majd felönteni lakklemosóval.Kb a home made változat is igy készül:)


próbáltatok már ilyen lakklemosót?

29 megjegyzés :

  1. Volt ilyen essenceben is nagyon jól működött, de tönkretette és kiszárította az összes körmömet :S

    VálaszTörlés
  2. tènyleg :D ràkerestem.
    nekem nagyon bevàltak ezek. gondolom az essence gyengècske ilyen tèren

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, eddig én is csak az essence féléről tudtam :)

      Törlés
    2. Nagyon jól működött amúgy, csak a körmöm nem szerette :S

      Törlés
  3. nekem is mindig az veszi el a kedvem a csillogó körömlakktól, hogy mennyi macerával jár az eltávolítása. De ezt kipróbálom:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. èn a sand rimmel lakkokal szorakoztam fèl oràt.kb.

      itt fèl perc alatt lekaptam a kormomrol:)

      Törlés
  4. Nekem is van ilyenem essence-es és Aston-os. Az Aston ilyen szivacsos, az essence-ben sörték vagy mik vannak, az kicsit durvább, de mindkettő jól működik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Befektetek azokra is. Kíváncsi vagyok;-)

      Törlés
  5. ahogy leirtad mindegyik jónak tűnik:)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon proooooo! :D Jó találmány! :)

    VálaszTörlés
  7. ilyet be kell szerezni nekem is!!! :D

    VálaszTörlés
  8. wow..ilyent még nem láttam, de nekem is kell! :D Szépen leszedték a lakkokat! : )

    VálaszTörlés
  9. Az Essence-nek volt valami hasonló lemosója, itthon más márkától még nem láttam hasonlót. Sajnos ezek nekem nem opciók, ekcémás vagyok és néha az ujjam is, már az fáj, ha csak rágondolok, hogy hozzáér a lemosó. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ekcemas vagyok de csak a fémre.
      Tudom milyen érzés amikor a kezeden jön ki. Az exem keze ilyen volt. mármint autoszerelo és allergias az olajra. Ő már krónikus. :-(

      Törlés
    2. Sajnos számomra rejtély, hogy nálam mitől jön ki, de szerencsére általában sikerül visszahúzni. Néhány fotón azért látszik a blogon is :(

      Törlés
  10. A csillámos lakkokkal nekem is mindig meggyűlik a bajom, ez tök jó találmány, nagyon tetszik, köszi, hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper. Örülök hogy hasznos bejegyzés volt

      Törlés
  11. Ez mennyire jó ötlet, meg is nézem, hogy Essence-éknél lehet-e kapni ezt a típusú lemosót. Az utolsó képen szinte világítóan fehérnek tűnnek a körmeid, csak a fények játéka, vagy van valami jó körömfehérítő trükköd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem természetesen ilyen fehér a vége. Néha nagyon zavar pl. amikor atut a lakk.
      Sajnos ebben nem tudok segíteni mert tippem trükköm erre nincs.

      Törlés
  12. Én is láttam már Essence-eset, de azon gondolkoztam, hogy mennyire hatékony x lemosás után, mert ugye belemosódik a festék? :o

    VálaszTörlés
  13. Ez addig működik amig a lemoso el nem parolog. Jo ideig jo szerintem :-D

    VálaszTörlés
  14. "Nicole by opi nemtudommianeve mutatóujj." ezen olyan jót nevettem. :D
    egyébként tök jó találmány, én már láttam ilyet, viszont még sohasem próbáltam, de azt hiszem eljött az ideje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lusta voltam megkeresni a nevèt:D
      nekem milyen màrkàban van?

      Törlés
  15. Én is néztem már párszor ezt a csodalemosót, de olyan bizalmatlan voltam vele... Viszont, ha látok, mostmár tuti megveszem!:)

    VálaszTörlés
  16. A Nicole by OPI lakk a mutatóujjadon nagyon tetszik! Te hol vetted? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fu jó kérdés. :-D
      Azt hiszem ebayen. Korábban volt manikűr erről.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!