2013. május 18., szombat

Urban decay-Barlust


Urban decay lakkról nem igazán volt eddig szó,mivel mindig mást tesztelek.
A szine nagyon tetszik,megegyezik néhány palettában levő társával.

Szine barnás,nekem nagyon tetszik,meglepődtem amikor megláttam napsütésben:)
Eddig nem is értem miért nem használtam ezt a lakkot,nálam most is nyerő még ha nyár is van.2 rétegben tökéletesen fedett,nagyon hamar megszáradt,icipicit csikos lett a mani,de szerintem nyomdázással vagy matricával orvosolható a probléma.













bejövős ez a szin?

22 megjegyzés :

  1. naná, hogy bejövős!! ez az a lakk, amit, ha ránézek az üvegre nem venném meg, de fölkenve viszont nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont erre gondoltam én is. Ez kollekcioban van szóval ha egy db lett volna csak ez tuti nem veszem meg.;-)

      Törlés
  2. nagyon tetszik. nagyon jó színe van. :)

    VálaszTörlés
  3. nem szeretem a barna lakkokat, de ez tetszik, hogy van egy kis narancsos-rezes beütése, szépséges!

    VálaszTörlés
  4. Nem szeretem a barnát, de ez nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  5. .milyen az ecsete?..a koromagynal nagyon szepen fel van kenve.

    VálaszTörlés
  6. Csoki jutott róla eszembe! Igaz hogy csillogós, de akkor is. :D

    VálaszTörlés
  7. hűű nagyon szép színe, nekem a képeken mintha egy icipici holo hatás is lenne, nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet. Ezt a szin nagyon jól kikeverték. Szuper csilli villi.

      Törlés

  8. Nem vagyok egy "nagy barnás" de ez a szín, nagyon ott van, bejön :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű. Imádom. Állam leesett! :O

    VálaszTörlés
  10. Ha jól rémlik ez nekem is megvan, nagyon szeretem :) Az UD lakkok nekem bejöttek! :)

    VálaszTörlés
  11. Basszus, ennyire szép nem lehet egy lakk :O

    VálaszTörlés
  12. Annyira szép körmeid vannak, hihetetlen! :))
    Nem mellesleg a lakk is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  13. Különleges a színe, ami tetszik is, de azért a körmeimen nem tudnám elképzelni :)

    VálaszTörlés
  14. egy türkizkék csík bele és kész a pocahontas manikűr :D

    VálaszTörlés
  15. nekem Alkonyatos színe van :) nagyon szép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!