2013. május 2., csütörtök

Water marble


Water marble technika nekem elég nagy fejtörést okozott,mivel nem használtam jó lakkokat.
Most összeszedtem a képen látható szépségeket és nekiestem.Az eredmény nem rossz de lehetne jobb is.
Maximalista vagyok,egyértelműen nem fogom azt irni,mennyire szuper lett már,mivel vannak olyan részek,amik nekem abszolút nem tetszenek.Erről irok pár sorral lejebb.
Körberagasztottam a körmöm,sok helyen olyannyira,hogy a lakkozába is belecsúszott:D

Ettől függetlenűl ez a második próbálkozásom,nem adom fel,hisz tudom ennél lesz jobb is:)

A lakkok amiket használtam:







Water marble menete mindenkinek ismert már,erre külön nem is térek ki.Inkább megmutatom mit alkottam
Bemutatós ujj,nem sikerül,a vége borzalmas a felső részén túlragasztottam.....Hát van ilyen :D
















tetszik nektek a water marble?
próbálkoztatok már vele?

29 megjegyzés :

  1. Én próbálkoztam, de nem sikerül még nekem sem túl jól. :D
    Egyébként a gyűrűujjad lett a legjobb szerintem. :) Na de sebaj! Gyakorlat teszi a mestert, egyszer már mindketten tökéletesen fogjuk csinálni. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Wow, ez brutálisaan jóó lett*.* A színek is jól passzolnak egymáshoz. :) Én még nem próbálkoztam ezzel a technikával, mert elég bonyolultnak és macerásnak tűnik, de nagyon tetszik. Lehetséges hogy hamarosan azért csak rászánom magam..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) a szinekkel nincs is bajom,mert igen macerás is a móka,de vannak hiányosságai. de legközelebb jobb lesz.
      ez egy fokkal jobb is mint amit elsőre csináltam :D

      Törlés
  3. Én párszor próbáltam, sajnos eddig csak katasztrofális eredményekkel. A tiéd viszont tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Réku.
      elsőre nekem a fejem is lakkos volt,szóval haladok :D

      Törlés
  4. A gyűrűs ujjadon a legszebb! :)))
    Nekem még eddíg sehogy se sikerült, akárhogy próbálkoztam, akár melyik lakkommal. Most kicsit pihentetem a dolgot, aztán majd újjúlt eróvel neki ugrok újra, hátha! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tuti neked is összejön ám. sajnos a lakk sem mindegy meg a viz sem.
      nekem ez most talán az ásványviz miatt jött össze. :)

      Törlés
    2. Ásványvízzel? :D
      Erről még nem is hallottam! :)
      Esetleg egy leírást kaphatunk, hogy te hogyan is csináltad? :)

      Törlés
  5. nekem tetszik! ;)
    még nem próbálkoztam a körmömön, csak a lakkokat csepegtettem a vízbe és mintákat próbáltam rajzolni :D

    VálaszTörlés
  6. Te ebben is pro vagy:D Én maradok a matricázásnál :D

    VálaszTörlés
  7. Még nem próbáltam, de listán van! :) Egyébként ahogy elkezdtem nézni a posztot, mondom magamban nem lesz ez kicsit sok lakk? Aztán jöttek a képek a körmeidről és wow, nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  8. Amikor csak a lakkokat láttam meg, na mondom ebből mi lesz... Aztán meg: nagyon jól néz ki a körmeiden ez a kombó!!!

    VálaszTörlés
  9. De ügyes vagy, nagyon jó lett ^^

    VálaszTörlés
  10. Már én is próbálkoztam párszor,de mindig szörnyű lett,egyszerűen lefolyik a körmömről a festék.

    VálaszTörlés
  11. sima base lakkra csinàlod vagy valami alapszinre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fehér alapra szoktam,bár lehet,hogy a lakkok nem voltak jók hozzá.

      Törlés
  12. Nagyon jó lett, a gyűrűs ujj mintája lett szerintem a legjobb :-)
    Igazi water marble-t még nem próbáltam, túl macerásnak tűnik, ezért ódzkodom tőle. A "csalós" száraz változatot elkészítettem már, az nagyon tetszett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj làttam nàlad az nagyon tetszik <3
      azzal mèg csak elmèletben probàlkoztam,lassan sort keritek a gyakorlatra is:)

      Törlés
  13. Szerintem jó lett! Tetszenek a színek. =)

    VálaszTörlés
  14. Nekem sosem sikerül :(
    Amúgy a gyűrűsujjad tetszik legjobban :]

    VálaszTörlés
  15. Hát le a kalappal, nekem ehhez sose volt bátorságom meg türelmem, pedig tetszik.

    VálaszTörlés
  16. Örülök, hogy végül kipróbáltad és hát szerintem jól is tetted. Ha ilyen lett elsőre (másodikra), akkor hamarosan profi leszel : )

    VálaszTörlés
  17. dejóó. :))
    nekem sosem sikerült még. :(

    VálaszTörlés
  18. ilyet én is próbáltam már, de sajnos valami eszméletlen nagy borzalom jött ki a végére. viszont a tiéd nekem nagyon bejön! jó lett nagyon! :)

    VálaszTörlés
  19. ez szuper lett, nagyon tetszenek a színek! Én is próbálkoztam már, de katasztrofális lett:D

    VálaszTörlés
  20. Szupi:) Én nagyon szeretem ezt a technikát, viszont nekem eddig akárhányszor belekevertem a dologba valami csillámlósabbat, vagy mikroglitterest, totál szátbarmolta az egészet.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!