2013. május 29., szerda

Zoya-Meg


Szülinapom alkalmából...ma egy egyedi szép kis lakkot választottam.
Imádom a Zoyát,igaz kevés lakkom van ettől a márkától,de nagyon elégedett vagyok.
Ennek a lakknak zöld szine van,csillogós és pont illik a mai napomhoz.Zöld a kedvenc szinem,sokakat megoszt,akár lakkokban is.



Felkenve nagyon üde vidám ez a szin,sima zöldalmás zöld,kicsit csillogókkal megspékelve.
Egy rétegben is tökéletesen fed,a második réteget csak a próba miatt kentem fel.
Fedőlakk nélküliek a képek :)







nektek tetszik ez a szin?

20 megjegyzés :

  1. Hát én ebbe most beleszerettem! :O *.*

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot! :]
    Eléggé szép, ezt a borús, esős napot szépen feldobná :P

    VálaszTörlés
  3. Szepseges! En is nagyon szeretem a zold lakkokat. Es boldog szulinapot!

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot :)
    szép ki szín. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a zöld*-*
    Boldog szülinapot!:))

    VálaszTörlés
  6. Boldog Szülinapot !!! :))))
    Annyira szép ez a szín *-*

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot! :)
    Szép ez a lakk, de ha lehet választani, hogy zöld vagy kék szín, akkor én a kék mellett teszem le a voksom. A zöld körömlakkok valahogy nem az én színvilágom, max egy mély palackzöldet tudnék elképzelni.

    VálaszTörlés
  8. Boldog Szülinapot!!
    Nem szeretem a zöld színt lakkba, de ez tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon bejön a zöldnek ennek az árnyalata! :)
    Isten éltessen sokáig!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Boldog születésnapot! :)

    Kell nekem ez a szín...nagyon szeretem a zöld árnyalatait.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Andi :)
      akkor TE vagy az emberem.én is imádom a zöld szint

      Törlés
  11. Nagyon boldog születésnapot kívánok! :) Nagyon szép árnyalata a zöldnek ez a szín.

    VálaszTörlés
  12. Húha.:)Nagyon szép ez a zöld lakk!
    Nem sok zöld lakkom van,pedig szeretem a zöld színt.:)
    Ez gyönyörű.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!