2013. június 13., csütörtök

Jégfóliás manikűr


Műkörömzéshez vettem a jegfóliát,bevallom nem egyszerű használni.
Mivel ezer felé szóródik és nem igazán kedvelem,műkörömhöz lehet jobban fel lehet használni,nekem sajnos meggyűlt vele a bajom.
Fehér szinben van meg,ami napfénynél kicsit másabb lilásabb lesz.
Olyan érzésem van,mintha mini hókristályokat zártak volna egy tégelybe.
A szine nagyon tetszik,az nem,hogy problémás a használata.Mivel francia manikűr körömvéghez akartam felrakni,öszintén az asztalon több volt mint a körömön.Olyan nem spórolós anyag ez...sajnos.
A mutató ujjamra oda is került ahova nem akartam,hogy kerüljön....:D
Fekete körömvég az Essence Floral lakkal készült,erre raktam fel a jégfólia darabokat.








használtatok már jégfóliát?




16 megjegyzés :

  1. Ó, szerintem megéri a vesződség, mert gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  2. Én még soha nem használtam, de nagyon tetszik, gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj nagyon szépséges! Pont tegnap gondolkodtam, hogy a héten beugrom érte valami fodrászkellékesbe... de így látva most már tutibiztos :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép*.* Nagyon feldobja a francia lakkozást! :)

    VálaszTörlés
  5. Ó de kis szépséges ez a dolog :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép. :)
    nekem is használnom kéne már őket. :D

    VálaszTörlés
  7. Azt sem tudtam, hogy van ilyen. :D De nagyon szép lett! =)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett!:) <3
    Hát igen a jégfólia már csak ilyen,még levegőt se szabad kifújni a közelében.:D

    VálaszTörlés
  9. uh hiába macerás, a végeredmény csodaszép!!

    VálaszTörlés
  10. hűű na ez valami fantasztikus, gyönyörű
    olyan jó, hogy mindig látni vmi újat a blogon, vmi kísérletezést, amiből ötletet meríthetek :)

    VálaszTörlés
  11. Jól néz ki! Ezt ki kell próbálnom :D

    VálaszTörlés
  12. nagyon jóóó lett!! köszi, hogy megcsináltad :))))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!