2013. június 6., csütörtök

Körmös cuccok


Nemrég összeszedtem a körmos cuccokat amiket már használtam illetve amiket még nem ,de tervben vannak.
Annak idején amikor még műkörmös volnalon próbálkoztam,vettem pár körömdiszitő kelléket.

Ecsetek,pontozó és tároló.


Ez a pontozó rémesen nem jó.
Nem kedvelem.Pedig mennyire jó lett volna sokszor,pár mainkűrnél.
















Az ecsetek többsége diszitésre való,igaz van köztük olyan is ami műkörömre való-  egyenlőre remélem lesz időm szelektálni az általam már nem használt műkörmös termékeket és eladni-.
Egyenlőre az ecseteket keveset bár ,de használtam,most nálam minden visznek a CN ecsetek. Azt hiszem nagyon jó vétel volt,még akkor is ha nem olcsó mulatság ez.



Ezt a pontozót viszont egyből a kukába dobnám,de mivel nem dobok ki semmit sem,enni sem kér,megtartottam :)
Nem szeretem az ilyen jellegű kicsit selejtes pontozókat.Pontozásra lenne hivatott de szerintem erre nem igazán való.



Ecsettartó:

Nagy szerelem ez. Ezt kb 2 éve vettem már nem emlékszem hol,de nagyon szeretem.Elég tágas,sok ecset elfér benne,zipzárral zárható.
A szine nem tetszik de csak ebben az egyben volt kapható.
Kis helyen elfér,nem kell szanaszét szórni az ecseteket.



Glitterek kövek kaviár a kedvenc kellékeim a manikűrözéshez.
Ezeket a strasszokat ami swarovski kövek,szerintem ezerszer szebben csillognak mint a műanyag trásaik.Kicsit drágábbak is de megérik az árukat.





Ezeket a köveket azóta szortiroztam,nem volt egyszerű feladat,de sok olyan volt közte aminek formája sem volt.
Ezeket a köveket nem igazán kedvelem,szépek meg minden de valahogy azért jobban tetszenek az olyanok,amiknek ténylegesen szép formájuk van.


Ez az essence tartó is nagyon praktikus,anno 20 centért lett az enyém.
A harmadik kis pinkes kövek azok opál kövek,tuti sima körömhöz nem lehet használni. Viszont műkörmön nagyon szépek,söt diy gyürübe is raktam belőle.
Csillagokat gondolkoztam,hogy felhasználom valami kevert lakkhoz.Vagy körömre rakom majd? :)


 Csillámporok  nálam minden szinben bejönnek.Ebből nekem sohasem elég:)





Kaviárból nekem ez az egy fajta van,most nagyon várom,hogy kipróbálhassan a 3d milyen :)


Jégfólia viszont nagyon szép.
Mesés szine van.


Szivecskés glitterek



  Csillagok.


Kiváncsian várom nektek melyek a kedvenc körmös cuccaitok :):)

8 megjegyzés :

  1. jaj ezek a glitterek, meg kövek nagyon szépek! :) eddig nekem nem voltak, de most kaptam szülinapomra egy ilyen kis miniszettet, vagy nem tudom, hogy fejezzem ki, van kb 5 féle kő benne meg ragasztó :) nagyon tetszenek, tegnap ki is próbáltam, rohadt jó lett, de sajna az egyik kő ma már le is esett :SS gondoltam, hogy nem valami tartós, majd ma felteszek egy másikat :) amúgy essence miss universe lakkra tettem fel, és pont eszembe jutott, hogy ez a lakk tuti tetszene neked, majd nézd meg :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik nagyon szép!
    Nem is tudok választani közülük.:)
    A csillámporok nekem is nagyon bejönnek,szép színeid vannak belőle.;)
    Az ecsettartó is nagyon szuper!Nekem is be kellene már szereznem egyet.:)
    A kék glitterek is csodaszépek!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régen amikor mukorommel foglalkoztam sokat vettem illetve kaptam.de elajándokoztam is mert temérdek volt. szerintem igy is sok van felét nem is használtam még,illetve nem biztos,hogy fogom:)

      Törlés
  3. szivecskéés glitter ááá keeeeell ! :D jégfólia is bejövős! majd csinálhatnál vele manit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont tegnap alkottam vele. Nem volt egyszerű:-(
      Hamarosan felteszem a képeket.

      Törlés
  4. á de cukik. :3
    ecsettartót majd én is szeretnék. olyan szívecskés glittert meg már hónapok óta keresek és sehol nem találok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha nem találsz szolj majd. szivesen neked adom ezeket. és ajándékba kaptam anno,és igazából nem nagyon kedvelem :)

      Törlés
  5. Mindegyik nagyon szép, nekem főleg a strasszkövek és a csillámporok tetszenek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!