2013. június 20., csütörtök

Loreal pink lakk


Ennek a lakknak a megvétele nem szerepelt a listámon,viszont 1 kemény eurot megért.
Nagyon megtetszett a szine az üvegben,viszont sokat gondolkoztam,hogy a fedése is ilyen jó lesz-e vajon.




220-as számú Paradise flower nevet kapta,nekem ez a név telitalálat nagyon de nagyon tetszenek az ilyen fantázianevek.
A szine nagyon szép,csillogós arany illetve pink glitteresen, rózsaszin ...nagyon de nagyon tetszik:)
Mivel eddig is szerettem volna venni Deborah Lippmann lakkot de kicsit sokallom az árát,ez egy icipicit hasonlit rá,de mégsem ugyanaz.
Egy rétegben is tökéletesen fedett ez a lakk,második réteget csak kiváncsiságból kentem fel.









 Fedőlakkal:






nektek tetszenek az ilyen lakkok?

13 megjegyzés :

  1. Szépséges*.* Nem is tudtam hogy már a L'oreal is gyárt ilyen lakkokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép nagyon, pláne egy euróért:))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Számomra túl halovány, nekem ő most nem bejövős. Viszont le a kalappal a gyártó előtt, nem sajnálták belőle a glittereket!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépike. =) És egy euróért még a hülyének is megérte volna... :D

    VálaszTörlés
  5. de szép :) nekem is tetszenek ezek a lakkok de sajnos még nincs ilyen lakkom, majd egyszer biztos lesz :)

    VálaszTörlés
  6. Szerelmes vagyok ebbe a lakkba! <3 :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! :) Nálunk még nem láttam ilyent, de remélem jön erre is :)

    VálaszTörlés
  8. Húúú ez valami csodás!:D
    Nagyon tetszik!
    De gyanítom nálunk nem lehet kapni.:(

    VálaszTörlés
  9. Ó basszus! Hogy ezek a szépséges lakkok hozzánk miért nem jönnek be?! Csak az uncsi alapszínek kuporognak a polcokon tömött sorokban.. :/ Múltkor amikor 2-t adtak egy áráét, egy Nude lakk nagyon megtetszett, alig tudtam kiválasztani a 2-at, annyira nem jött be a többi...

    VálaszTörlés
  10. Ó basszus! Hogy ezek a szépséges lakkok miért nemjönnek be hozzánk... Csak az alapszínek kuporognak a polcokon tömött sorokban. Múltkor 1 áráért 2-t lehetett hazavinni, egy Nudeos nagyon megtetszett, de a másikat alig tudtam kiválasztani, annyira uncsi színeik vannak nálunk.... :(

    VálaszTörlés
  11. ez nagyon gyönyörűséges!! :O :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!