2013. június 21., péntek

Nicole by opi-Candid cameron


Candid cameron egy nagyon szép zöldes árnyalatú lakk,mesés duochrome ami nekem nagyon tetszik.Imádom a zöld lakkokat és pont.Nálam ez nem hangulat évszak függő,kedvenc szinem a zöld,és minden alkalommal szivesen hordom.



2 réteges lakk,lehet egy harmadik réteg is elfért volna,de nem akartam túlzásba vinni a rétegeket.Ennek a lakknak sok előnye mellett azt is megemliteném,hogy 2 vékony rétegben szép fényésre szárad..








Itt  jött a csavar a mainkűrbe mert mindenképpen szerettem volna nyomdázni rá.Ekkor vettem elő a szinváltós lakkomat,kipróbálás céljából,hogy egyáltalán jó-e nyomdázásra.
Szuper kis mintákat választottam ki,szerintem látszik,hogy napfényben változik a minta szine.










nektek tetszik ez a szin?

7 megjegyzés :

  1. gyönyörű, különleges szín, és nyomdázva még sokkal jobb :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színe van, és a nyomdázáshoz pedig nagyon cuki mintákat választottál :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon különleges színe van, azok a paletták pedig oltári cukik. ^^

    VálaszTörlés
  4. nagyon gyönyörű színe van :) nyomdázva is jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a zöld lakk!:)
    Na és a nyomda ....:D
    Nagyon feldobja az egészet!

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép a lakk és a nyomda is!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!