2013. július 4., csütörtök

Aden neon lakk


Aden neon lakk számát nem tudom,ennek a lakknak nincs száma.Viszont nagyon tetszenek a neon lakkok,ezt tavaly nyáron vettem amikor még nem igazán voltak divatosak ezek a szinek
Fehér alapra használtam és erre nyomtattam.
Nekem a végeredmény nagyon tetszik imádom,hogy sokkal barnábbnak néz ki a kezem mint a valós életben :D


















Az sajnos nem tetszik hogy az esssence fedőlakk elkeni a nyomdázott lakkot.Valamiért nem működik ez a Konaddal ilyen gondom nem volt.

nektek tetszik ez a szin illetve a minta?

21 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. jó színe van :) a mintával meg nagyon *-* nekem úgy jobban tetszik :3 és még így is nagy a te körmöd az enyémhez képest :P nekem miniatűrök de komolyan x3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,hogy újra irtál :)
      hát öszintén ennél már sokkal rövidebbek :D valamiért nyáron nem birom,hogy nagyon hosszúak.szivfájdalom de levágtam öket:D

      Törlés
    2. nincs mit :) nem tartott semeddig sem :)
      jaa, nekem utoljára kb 4 éve vagy hogy volt nagy körmöm de akkor tényleg normálisan meg volt nőve, azóta maximum ha egyszer megnőtt pár éve :D ha levágom, de én akkor tövig vágom le :D utána bármit csinálok nehezen nő meg, ha meg nincs kilakkozva akkor meg törik össze vissza >w< de most megint elkezdtem használni a japán manikűrt, mert kb 1-2 hónapig elmaradt mert mindig lusta voltam vagy elfelejtettem ^^ remélem már megnő >w< bocsi a sok rizsáért ^.^

      Törlés
    3. szeretem ha hosszan irtok :D
      én most szemezek a gél lakkal lehet elkezdem használni ha kijön az essence.öszintén sokáig volt műkörmöm és tönkretette a körmöm.viszont most nem értem miért,állandóan betörik.egy hónapja full letörtem a mutatóujjam-tettem fészre ki fotót-azóta nem nőnek meg :( ma megint letörtem ugyanazt szóval unom kicsit a játékot
      ha a gél lakk valóban leoldható kipróbálom,mert zavar a mini köröm. sajnos kicsi kezem van a körmeim aprók.

      Törlés
    4. na akkor jó, mert nálam ha van miről akkor akár kisregényt is tudok írni :P
      én is gondolkodtam rajta ha lesz rá lehetőségem kéne szerezni, bár én nem magamnak, hanem anyum miatt mert sosem engedi hogy befessem a körmét mert hamar lekopik, néha rámjön a lakkozhatnék de nincs áldozat akin kiélhetném :P
      jaaa az nem jó, nekem régebben úgy volt hogy egy évben max kétszer nőttek meg a körmeim, kellett fél év mire sikerült megnövesztenem, de mostanában nincs ilyen szerencsém, én is így vagyok, először a teteje törik be aztán az a része le, régebben volt hogy emiatt rágtam a körmöm mert úgy se nő meg akkor minek, de egyedül azt tart vissza, hogy lerágott körmön nem mutat szépen a lakk :D mostanában én is így vagyok, levágom két hét múlva megint, lekopik a lakk letörik a körmöm is >w< bár nekem mindig is gyenge körmeim voltak, jaaa, az én kezem is kicsi, eddig bárkiével mértem össze az enyém volt a kisebb :) lehet engem azért nem zavar hogy kicsik a körmeim mert mostanában mindig ekkorák, téged meg azért mert neked nagy körmöd volt és most szokatlan, imádok körmös témáról beszélgetni :D

      Törlés
    5. hozzám annyit irsz amennyit akarsz :D
      nekem uv lámpám van.elsönek tuti a kisujjamon tesztelem.aztán meglátom milyen :D már nem vagyok olyan bátor mint régen,félek,hogy akkor löttek a blognak mert nem lesz mire lakkozni :D

      Törlés
    6. akkor jó :)
      nekem azom nincs :D csak nem :) én így is lakkozok hogy nem igen van körmöm :P mert félek ha nem lakkoznám nem nőne meg és állandóan letörne >w< reméljük sikerrel jársz a géllakozással :) mert olyan szép körmeid vannak :)

      Törlés
    7. kisujjon tesztelem :D mert komolyan félek,hogy nem fog beválni.viszont tönkretenni nem akarom UJRA

      Törlés
    8. jobb így hogy előbb leteszteled mielőtt nekiesel az összesnek :D olyan könnyű elgyengíteni a körmöt, de megerősíteni meg nagyon nehéz, inkább lenne fordítva :P

      Törlés
  3. a sárga lakktól mindig idegenkedtem, de neon színben nagyon jól mutat, kimondottan tetszik :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor ebben egyetértünk.sajnos a sárga nem az én szinem.azt mondják az irigység szine :D lehet

      Törlés
  4. Nagyon fain színe van és jól megy a gyűrűd hozzá!:)
    Jó a minta is.
    Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  5. uh ezekkel a csillagokkal nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  6. Totál brutál neon szín, teljesen ugyanilyen színű a borítéktáskám! :)))
    Csillagos nyomda, hmm, július negyedikét ünnepeltél amerikai módra? :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. :-D:-D:-D:-D:-D tudat alatt lehet. Mondjuk nem vagyok amerika mániás

    VálaszTörlés
  8. Ez aztán a neon! Nagyon szép :-)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez valami brutál jó lett a fekete csillagokkal! *.* Mondjuk anélkül is isteni ez a neon szín. És az a gyűrű... :D Nagyon cool!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!