2013. július 26., péntek

Bornprettystore és Gals paletták


Mostanában nem igazán rendeltem,vagyis igen mert tegnap elvéreztem.Mostanában kissé függő vagyok a nyomdapaletták láttán,jobban szeretek erre költeni mint 40 másik lakkra.
A lakkokkal az a bajom ha nem használom hát szivem szakad meg,de beszáradnak,ilyen a paletákkal nem áll fenn.A sor végtelen mindig jelennek meg újabb szebbnél-szebb kollekciók amiket ha nem is használok ki teljesen,de megis örömet okoznak.
4 szuper palettát rendeltem,plusz a Bundle Monster Holiday kollekciót-amiben nagy segitségemre van illetve lesz Yvett :)

Bornpretty oldalról szivesen rendelek,főleg amikor jó kis akciók vannak:)
Legutóbb nem nagyon tudtam miket vegyek-ezzel mindig igy vagyok- a bőség zavara ez.


Amiket vettem végülis, egy elasztikus telefonzsinórhoz hasonló hajbavaló vagy karkötő,nem is tudom. Én a hajamba használom.
Nagyon szuper:)




Innen rendelhető meg


Nyomdapaletta macskás. Nagyon cukker imádom a macskás dolgokat. Alig várom,hogy kipróbáljam.




ITT


Zöld diszitő kövek,0,99 centért vannak még mindig.

ITT



Gals paletták
Fairy set 25 palettát tartalmaz,vannak benne kevésbé tetszetős darabok,és olyanok amiket szivesen használok majd.
A fekete tartó nekem nem igazán nyerő,szép ujjlenyomat felfogó darab.





És a paletták:





























ti szerettek nyomdázni?
miket vettetek mostanában?

4 megjegyzés :

  1. Huhh, ez már itt a bőség zavara nekem :D
    Mindet próbáld ki hamar majd :P

    VálaszTörlés
  2. huhh ezek a paletták. *-*
    kicsit sem vagyok irigy. :P :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a GA26,27,29,30,32,34,35,37,42 ami nagyon tetszik a paletták közül.:D
    /Majdnem mind?!/
    Persze szívesen elfogadnám mindet,ha enyém lehetne.:)
    Várom a szuper manikat velük!!!

    VálaszTörlés
  4. Ó, az a Born Pretty-s macskás nyomdapaletta annyira cukiii, már a kosaramban van,hamarosan meg is rendelem :)
    A Gals paletták pedig egytől-egyig mesések..:)
    A postaládámat pedig szorgosan figyelem..;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!